Πέμπτη 20 Ιουλίου 21:48      20°-30° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τι είδους "μοντέλο" εφαρμόζουμε στην πόλη;

Τι είδους "μοντέλο" εφαρμόζουμε στην πόλη;



ΜΕΤΑ χιλίων κόπων και βασάνων, προχωράμε στο κυκλοφοριακό ζήτημα. Κόντεψε να φτάσει στο μέσο της η θητεία της σημερινής δημοτικής αρχής και τώρα περάσαμε στο στάδιο κατά το οποίο εγκρίνεται υπηρεσιακά το σχέδιό της για επαναλειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης, με τροποποιημένους όρους.
ΕΑΝ δει κανείς από απόσταση το κάδρο της αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού στην πόλη τα τελευταία 25χρόνια, θα δει παλιννωδίες, αντιφάσεις, σπασμωδικές ενέργειες, αλλά και... μη ενέργειες, δύσκολα όμως θα δει τα εξής δύο απαραίτητα στοιχεία:
ΠΡΩΤΟΝ, μια διαρκή, επιστημονική παρακολούθηση των συντεταγμένων του θέματος, ώστε να μην το εξετάζουμε σε βάση εμπειρική, εντυπώσεων της στιγμής, παγιωμένων αντιλήψεων που στερούνται υπόστασης. Ολοι νομίζουμε πως ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς, άρα συζητάμε για ένα κυκλοφοριακό έτσι όπως το καταλαβαίνουμε.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, μια διάθεση για αυστηρή μεταχείριση της παραβατικότητας. Ολοι δηλώνουμε αγανακτισμένοι, πρακτικά όμως στην πόλη παρατηρείται μια συγκατάβαση ως προς τους «ναρκοθέτες» της πόλης. Κυριαρχεί μια αντίληψη ότι ο παραβάτης είναι ένας οδηγός «που δεν μπορεί να κάνει αλλιώς» και δικαιούται μιας επιείκειας και ενός σεβασμού στον αγώνα του «να κάνει τη δουλειά του». Αλλά δεν μελετάμε ποια είναι αυτή η δουλειά που απαιτεί ανελαστικώς την τροχαία παράβαση, ούτε πάλι εξετάζουμε γιατί δεν μπορεί η δουλειά να γίνει αλλιώς.
ΚΑΙ φτάνουμε στην ελεγχόμενη στάθμευση. Πρόκειται για ένα μέτρο που δίνει μια διευκόλυνση σε όσους χρειάζονται μια ολιγόωρη στάση στο κέντρο. Σε όσους προλάβουν, ακριβέστερα. Αλλά δεν απαντά στο ερώτημα τι γίνεται με εκείνους που θα αδιαφορήσουν πλήρως απέναντι στο σύστημα, και σε κάθε σύστημα. Και βέβαια, δεν απαντά στο ερώτημα τι είδους κυκλοφοριακό μοντέλο εφαρμόζουμε στην πόλη.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [21:48:59]