Παρασκευή 28 Ιουλίου 08:05      18°-28° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τον Οκτώβριο στην αγορά η 2η γενιά του Peugeot 3008 (ΦΩΤ.)

Τον Οκτώβριο στην αγορά η 2η γενιά του Peugeot 3008 (ΦΩΤ.)



Ξεχάστε το 3008 που γνωρίζατε έως σήμερα. Ένα αυτοκίνητο που ακροβατούσε ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, των πολυμορφικών και των crossover.
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου είναι χωρίς αμφιβολία ό,τι πιο ποιοτικό υπάρχει την παρούσα στιγμή στην γκάμα της Peugeot και αναμένεται να προκαλέσει «πονοκέφαλο» στο Nissan Qashqai και τα υπόλοιπα μικρομεσαία SUV. Οι Γάλλοι το παρουσίασαν στο Παρίσι κι εδώ θα διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες.
Σχεδιαστικά, όπως επισημαίνει το protothema.gr, το νέο 3008 υιοθετεί τη νέα ταυτότητα της Peugeot, που βλέπουμε στο ανανεωμένο 2008. Το αμάξωμα των 4,5 μ. είναι αρκετά μυώδες και δείχνει ως ένα σκληροτράχηλο SUV, χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (22 cm), τις ποδιές μπροστά-πίσω και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (στα 2,67 μ.) υπόσχεται πλούσιους χώρους για πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών, με όγκο 520 lt., μπορεί να φιλοξενήσει τις αποσκευές τους.
Στο εσωτερικό εντυπωσιάζει η νέα γενιά του i-Cockpit, ο χώρος, δηλαδή, «εργασίας» του οδηγού. Πάνω από το μικρό και σπορ τιμόνι υπάρχει οθόνη 12,3 ιντσών, που φιλοξενεί όλες τις ενδείξεις ενός τυπικού πίνακα οργάνων, ενώ επιπλέον εμφανίζονται οι χάρτες πλοήγησης, του ηχοσυστήματος κλπ. Η οθόνη λειτουργεί στην ουσία ως head up display, καθώς ο οδηγός δεν χρειάζεται να χαμηλώνει το βλέμμα του για να λαμβάνει όσες πληροφορίες χρειάζεται.
Μειωμένη εκπομπή ρύπων
Στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής οχτώ ιντσών, ενώ ακριβώς από κάτω έχουν τοποθετηθεί διακόπτες αεροπορικού τύπου. Με αυτούς ο οδηγός ή ο συνοδηγός μπορούν να μπουν στις κεντρικές κατηγορίες: ηχοσύστημα, κλιματισμός, πλοήγηση, ρυθμίσεις οχήματος, τηλέφωνο, εφαρμογές smartphone.
Η Peugeot συνοδεύει το νέο της SUV με μία γεμάτη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel, τεχνολογίας Euro 6.1. O 1.2 PureTech, με τους 130 ίππους, είναι διαθέσιμος με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο (ρύπους από 115 g/km), ενώ ο 1.6 THP, ισχύος 165 PS, με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Στην πλευρά των πετρελαιοκινητήρων, το 3008 κάνει χρήση των 1.6 και 2.0 BlueHDi, με εύρος απόδοσης από 100 έως 180 ίππους. Η πιο «πράσινη» έκδοση εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 100 g. CO2 ανά km.
Προκειμένου το 3008 ν' αποκτήσει δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, η Peugeot το εφοδιάζει με το σύστημα πρόσφυσης Advanced Grip Control. Μέσω του περιστροφικού επιλογέα στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προγράμματα, ανάλογα, βέβαια, με το έδαφος: Normal, Snow, Mud, Sand και ESP OFF. Ο εξοπλισμός εμπλουτίζεται από ελαστικά Mud & Snow και το σύστημα Hill Assist Descent Control, για ασφαλείς καταβάσεις με σταθερή ταχύτητα 3 km/h.
To Peugeot 3008 θα κάνει πρεμιέρα για το κοινό το φθινόπωρο στο Παρίσι. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στην πόλη Σοσό και οι πωλήσεις του θ' αρχίσουν τον Οκτώβριο.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [08:05:26]