Σάββατο 25 Μαρτίου 00:05      9°-23° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


 Πανελλήνιες 2016: Δείτε τις απαντήσεις σε  Μαθηματικά και Αρχαία

Πανελλήνιες 2016: Δείτε τις απαντήσεις σε Μαθηματικά και Αρχαία




Το pelop.gr σε συνεργασία με τα Φροντιστήρια ΚΑΠΑ μεταδίδει έγκαιρα τις απαντήσεις στα θέματα των Πανελλαδικών.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΠΑ

Μαθηματικά
Χαρακτηριστικό του σημερινού διαγωνίσματος των Μαθηματικών είναι η εύκολη από τους μαθητές πρόσβαση στη βάση 10 και μάλιστα σε σχετικά μικρό χρόνο. Αυτό οφείλεται στα δυο πρώτα θέματα.Οι πρώτες 5 μονάδες ήταν καθαρά θεωρητικές στο ίδιο στυλ με τα προηγούμενα χρόνια. Βέβαια στο θέμα Α, το θεώρημα του οποίου ζητήθηκε η απόδειξη, ήταν αρκετά απαιτητικό όμως είναι αδύνατο κάποιος μαθητής να μην έχει εξασκηθεί σε κάτι τέτοιο. Στα μαθηματικά οι μόνες μονάδες των οποίων οι απαντήσεις βρίσκονται στο βιβλίο είναι οι αποδείξεις, οι διατυπώσεις θεωρημάτων και οι ορισμοί.
Οι ασκήσεις στο θέμα Β ήταν απλός έλεγχος στα βασικά κομμάτια της ύλης του μαθήματος.
Όσον αφορά το Γ και Δ θέμα τα ερωτήματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και απαιτούσαν μελέτη και εμπειρία του μαθητή. Η λύση καθενός από αυτά θα διαχωρίσει βαθμολογικά τους μαθητές. Προσωπική μας άποψη είναι ότι κάποια ερωτήματα του Γ θέματος ήταν πιο απαιτητικά από το Δ θέμα. Ας το έχουν υπόψη αυτό οι μαθητές.
Δεν είναι τα τελευταία ερωτήματα ενός διαγωνίσματος πάντα τα πιο δύσκολα.

Αρχαία
Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα από το φιλοσοφικό κείμενο του Αριστοτέλη «Ηθικά Νικομάχεια», συγκεκριμένα από τις ενότητες 3 και 4 του σχολικού βιβλίου. Ειδικότερα οι ερμηνευτικές ερωτήσεις επεκτείνονταν κυρίως σε όλο το εύρος των ερμηνευτικών σχολίων των αντίστοιχων ενοτήτων. Χρειαζόταν ιδιαίτερη προσοχή και στοχαστική διάθεση, για να αντιμετωπίσουν οι μαθητές τέτοιου είδους φιλοσοφικά κείμενα. Ωστόσο, οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί μεθοδικά και συστηματικά θα μπορούσαν με άνεση να ανταποκριθούν. Η ερώτηση εισαγωγής είχε τεθεί και στο παρελθόν και δεν παρουσίαζε δυσκολίες. Δυσκολίες παρουσίαζαν οι ετυμολογικά συγγενείς λέξεις. Τέλος, το αδίδακτο κείμενο προερχόταν από τον πλατωνικό διάλογο «Ευθύδημος». Η επιμελημένη σύνταξη του κειμένου θα βοηθούσε στην άνετη απόδοση της μετάφρασης στα νέα ελληνικά. Βέβαια, σε ένα σημείο υπήρχαν κάποιες λέξεις, οι οποίες θα δυσκόλεψαν τους μαθητές εξαιτίας της ειδικής ορολογίας. Η γραμματική και το συντακτικό δεν παρουσίαζε δυσκολίες.

Δείτε αναλυτικά τα θέματα και όλες τις απαντήσεις στην ηλεκτρονική σελίδα kapalearn.gr από τα Φροντιστήρια ΚΑΠΑ.






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [00:05:54]