Πέμπτη 27 Ιουλίου 03:51      16°-26° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τη δημιουργία υπόγειου δημοτικού Πάρκινγκ στην οδό Γκότση και Κανακάρη ζητά επαγγελματίας της περιοχής

Τη δημιουργία υπόγειου δημοτικού Πάρκινγκ στην οδό Γκότση και Κανακάρη ζητά επαγγελματίας της περιοχής



Η ιστοσελίδα pelop.gr έλαβε την εξής επιστολή από τον φαρμακοποιό Δημήτρη Δημητρόπουλο, η οποία εστάλη και στον δήμαρχο της Πάτρας Κώστα Πελετίδη. Διαβάστε την επιστολή, με την οποία ο κ. Δημητρόπουλος ζητά τη δημιουργία υπόγειου δημοτικού Πάρκινγκ στην οδό Γκότση και Κανακάρη.


Ένταξη στο Σχέδιο Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη του Δήμου Πατρέων, την κατασκευή του Υπόγειου Δημοτικού Πάρκινγκ στην οδό Γκότση & Κανακάρη Β΄ (πρώην καταφύγιο).

κ. Δήμαρχε, κ. Αντιδήμαρχε, κ. Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου & Παρατάξεις,
κ. κ. Διευθυντές του Τμ. Πολεοδομικού Σχεδιασμού,
Η πόλη μας έχει ανάγκη από όραμα, από υποδομές που θα την πάνε μπροστά.
Έχει ανάγκη προώθησης εκείνων των δράσεων "έξυπνης πόλης", με σκοπό την ποιότητα ζωής των κατοίκων της, των επισκεπτών της, τη γενικότερη ανάπτυξη του αστικού περιβάλλοντος.
Η πόλη μας θα πρέπει να ξεπεράσει τη διαχρονική στασιμότητα, την απουσία εκείνων των αναπτυξιακών υποδομών που έχει ανάγκη για να ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.
Η πόλη μας μέσα από την ένταξη του ανωτέρω προγράμματος στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και σε όποια άλλα Ευρωπαϊκά Προγράμματα υπάρχουν και αφορούν τις αστικές αναπλάσεις για πόλεις με κατοίκους πάνω από 70.000, θα μπορέσει να κάνει εκείνο το βήμα προς τη "Σύγχρονη Πόλη".

κ. Δήμαρχε,
Η πόλη εμφανίζει εδώ και πολλά χρόνια μια στασιμότητα σε σύγχρονες υποδομές που έχει ανάγκη, που δεν αποτελούν "έργα βιτρίνας" για την ικανοποίηση της εκάστοτε δημοτικής αρχής.
Η πόλη με τις πολλές κλειστές ιδιωτικές επιχειρήσεις στο Ιστορικό Κέντρο, με τα πολλά κλειστά και ανεκμετάλλευτα Δημοτικά Κτίρια, με την απουσία κοινόχρηστων χώρων, με το οξύ πρόβλημα του Κυκλοφοριακού, αδυνατεί να δώσει στον δημότη και στον επισκέπτη την εικόνα της "Σύγχρονης Πόλης" που μπορεί να γίνει, αρκεί να το οραματιστούμε.

Με την κατάθεση του νέου "Σχεδίου Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη" της πόλης μας, κάνετε ένα σημαντικό βήμα εμπρός για την ανάδειξη του Ιστορικού Κέντρου και των αρχαιολογικών χώρων και την αύξηση των επισκεπτών.
Το όραμα της δημοτικής αρχής επιβάλλεται να είναι η δημιουργία ενός ευνοϊκού αστικού περιβάλλοντος για την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Μέσα από τα ευρωπαϊκά προγράμματα σε συνεργασία με την Περιφέρεια οφείλει να προγραμματίσει και να υλοποιήσει σύγχρονες υποδομές στο σύνολο του εμπορικού ιστού της πόλης.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των δημοτών, την ενίσχυση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την εγκατάσταση νέων μόνιμων κατοίκων λαμβάνοντας υπόψη ότι σε πανευρωπαϊκό επίπεδο εμφανίζεται αύξηση του πληθυσμού που ζει σε αστικό περιβάλλον. Περαιτέρω θα αναδειχθεί περισσότερο η ταυτότητα της πόλης, η Πολιτιστική και Αρχιτεκτονική κληρονομιά της.
Για να πραγματοποιηθούν τα παραπάνω θα πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες επεμβάσεις που θα συμβάλλουν στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και αποφυγή στάθμευσης στο κέντρο χωρίς όμως να μειωθεί η πρόσβαση των δημοτών και τουριστών σε αυτό.
Η απουσία ενός μεγάλου ημι-κεντρικού δημοτικού πάρκινγκ αλλά και η έλλειψη περιβαλλοντικής συνείδησης σχετικά με τη στάθμευση στο κέντρο μεταφράζεται σε οξύ πρόβλημα που οδηγεί σε ηχορύπανση, μόλυνση του αστικού περιβάλλοντος και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων του κέντρου. Βάσει των τελευταίων μελετών του Δήμου λείπουν από το κέντρο της πόλης πάνω από 5.000 θέσεις στάθμευσης. Η πόλη μας έχει χαρακτηριστεί εχθρική για τους πεζούς (πεζοδρόμια ακατάλληλα και απροσπέλαστα), για τους ποδηλάτες (καμία υποδομή), αλλά και για τους οδηγούς.
Οι όποιες παρεμβάσεις έχουν γίνει για το ζήτημα αυτό, συμβάλλουν ελάχιστα στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Για παράδειγμα η διακοπή της ελεγχόμενης στάθμευσης ήταν μια λάθος κίνηση, και από πλευράς απώλειας εσόδων. Το μοναδικό πάρκινγκ στην ακτή Δυμαίων μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο το 30% των δημοτών και επισκεπτών. Η απουσία δημοτικών πάρκινγκ μεγάλης χωρητικότητας στα υπόλοιπα διαμερίσματα του Δήμου και η απουσία ενός δικτύου αστικής συγκοινωνίας που να καλύπτει τις ανάγκες των συνοικιών σημαίνει ότι διώχνουμε κατοίκους-επισκέπτες-τουρίστες από το Ιστορικό Κέντρο.

Η κατασκευή ενός μεγάλου υπόγειου δημοτικού πάρκινγκ 2.000 θέσεων (κάτω από το Δασύλλιο, στη διασταύρωση των οδών Γκότση και Κανακάρη Β', πρώην καταφύγιο) με ευρωπαϊκά προγράμματα, με ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ, με ΣΔΙΤ ή οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα χρηματοδότησης, θα λύσει για πολλές γενιές το κυκλοφοριακό πρόβλημα για το Ιστορικό Κέντρο της πόλης.
Το ανωτέρω πάρκινγκ στο οποίο μπορεί να προγραμματιστεί και είσοδος-έξοδος από την πλευρά της μίνι περιμετρικής, κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρας για άνοδο στο τουριστικό περίπτερο του Δασυλλίου, θα δώσει τη δυνατότητα σε δημότη, επισκέπτη, τουρίστα να παρκάρει το αυτοκίνητό του χωρίς να περάσει καθόλου από την πόλη, και μετά με τα πόδια να φτάσει άνετα και γρήγορα στο Ιστορικό Κέντρο. Την ανωτέρω πρόταση την έχω ήδη καταθέσει προ μηνών στον Δήμο με αριθ. Πρωτ.: 19.694/18-02-2016, αλλά και παλαιότερα.
Γνωρίζετε πως η πόλη των Ιωαννίνων διαθέτει ήδη δύο υπόγεια πάρκινγκ, ένα Δημοτικό και ένα Ιδιωτικό τριών επιπέδων χωρητικότητας 550 θέσεων κάτω από την κεντρική πλατεία, κατασκευής Δεκέμβρη 2007 στο οποίο ο δημότης πληρώνει μόνο 3,00 ευρώ την ημέρα;
Την πρόταση για την κατασκευή υπόγειου δημοτικού πάρκινγκ κάτω από το Δασύλλιο την κατέθεσα στις 23 Μαρτίου 2016 στο νέο χωροταξικό (ΠΠΧΣΑΑ) της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, όπου έγινε αποδεχτή.
Συνημμένως το έγγραφο της Περιφέρειας για την ένταξη του υπογείου πάρκινγκ.

Η κατασκευή αυτού του μεγάλου δημοτικού πάρκινγκ 2.000 θέσεων κάτω από το Δασύλλιο, θα δώσει στη δημοτική αρχή τις εξής δυνατότητες:
α) νέες πεζοδρομήσεις στο Ιστορικό κέντρο.
β) κατασκευή κυκλοφοριακής λωρίδας μόνο για ΜΜΜ (λεωφορεία, ταξί) και κατασκευή ποδηλατοδρομίου.
γ) οριοθέτηση θέσεων πάρκινγκ μόνο για τουριστικά λεωφορεία σε κομβικά σημεία της πόλης, τα οποία σήμερα στερείται ενώ υπάρχουν σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις.
δ) αύξηση στα ύψη της επισκεψιμότητας στο Ιστορικό Κέντρο της πόλης με το άνοιγμα των κλειστών επιχειρήσεων και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
ε) αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των μονίμων κατοίκων του κέντρου και εν γένει όσων την επισκέπτονται, ζουν και εργάζονται σε αυτό, αλλά και κίνητρα εγκατάστασης νέων δημοτών.
στ) καλλιέργεια οικολογικής περιβαλλοντικής συνείδησης με ένα κέντρο αναβαθμισμένο και καθαρό το οποίο θα αναδείξουν περαιτέρω οι υπηρεσίες του Δήμου (καθαριότητα).
Υπογραμμίζω πως δεν υπάρχει καμιά ευρωπαϊκή πόλη που να μην έχει ρυθμίσει το κυκλοφοριακό της ζήτημα, να μην έχει κατασκευάσει στο κέντρο ή παράκεντρο ένα μεγάλο δημοτικό πάρκινγκ.
Για τη σύνταξη της μελέτης για την κατασκευή του υπογείου πάρκινγκ, μπορεί να ζητηθεί η συνδρομή του Πανεπιστημίου Πατρών και η συνδρομή των Φορέων της πόλης, καθώς σε περίοδο κρίσης - Μνημονίων επιβάλλεται να συνεισφέρουμε όλοι.

κ. Δήμαρχε & Παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου,
Η πόλη μας έχει ανάγκη από σύγχρονα και μεγάλα αναπτυξιακά έργα, με πρόβλεψη για τις επερχόμενες γενιές (όπως είχε προγραμματίσει ο πρώτος Πολεοδόμος ο Σταμάτης Βούλγαρης), που θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας για το σύνολο των δημοτών μας, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σήμερα σε ανεργία.
Όταν θα γίνει η ολοκλήρωση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και η διέλευση του νέου σύγχρονου τρένου, η πλήρης παραχώρηση και παράλληλα πλήρης αξιοποίηση του θαλάσσιου μετώπου, και η ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού, η πόλη μας θα βρίσκεται ήδη μπροστά έχοντας κατασκευάσει το υπόγειο δημοτικό πάρκινγκ κάτω από το Δασύλλιο.
Επίσης επισημαίνω πως με την κατασκευή του ανωτέρω υπόγειου πάρκινγκ δίνεται η δυνατότητα στη δημοτική αρχή της πλήρους αξιοποίησης του "Αρσακείου Μεγάρου" (που σήμερα κωλύεται από τον Νομοθέτη) με τη μεταστέγαση σε αυτό μεγάλου αριθμού δημοτικών υπηρεσιών και την εξοικονόμηση χρημάτων που σήμερα καταβάλλονται σε ιδιώτες, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπλαση των συνοικιών ή για άλλες υποχρεώσεις του Δήμου.

κ. Δήμαρχε,
Μετά τα ανωτέρω, Παρακαλώ και ζητώ όπως
1) να εντάξετε την κατασκευή του υπόγειου δημοτικού πάρκινγκ στο "Σχέδιο Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη" της πόλης
2) στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στην οποία θα συζητηθεί το ανωτέρω πρόγραμμα της ΒΑΑ, να καλεστώ για να καταθέσω τη πρότασή μου, σχετικά με την κατασκευή του υπογείου πάρκινγκ κάτω από το Δασύλλιο.
3) να συνεργαστείτε με την Περιφέρεια πάνω στο θέμα αυτό.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:51:20]