Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 20:43      7°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ταξιδιωτικό πρακτορείο αποζημίωσε καταναλωτή για κακή παροχή υπηρεσιών

Ταξιδιωτικό πρακτορείο αποζημίωσε καταναλωτή για κακή παροχή υπηρεσιών



Εν όψει του καλοκαιριού, καλό θα ήταν οι περισσότεροι από όσοι σκοπεύουν να ταξιδέψουν -ιδίως στο εξωτερικό- να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και κυρίως να διαβάζουν τα "ψιλά γράμματα" των συμβολαίων που υπογράφουν με τα ταξιδιωτικά τους γραφεία. Και αυτό γιατί μπορούν να βρεθούν προ εκπλήξεων χωρίς πολλές φορές την δυνατότητα να αντιδράσουν.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως η κατάσταση εξελίχθηκε εντελώς διαφορετικά απ' ό,τι συνήθως. Καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", καταγγέλλοντας ότι φθάνοντας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών "Ελ. Βενιζέλος", προκειμένου να λάβει μέρος σε οργανωμένο ταξίδι (στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη), δεν της επετράπη η αναχώρηση, επειδή το διαβατήριό της έληγε σε λιγότερο από 6 μήνες, ενώ η ελάχιστη εναπομένουσα χρονική περίοδος έως τη λήξη του διαβατηρίου για τις χώρες αυτές πρέπει να είναι 6 μήνες.
Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια κατήγγειλε ότι δεν της ζητήθηκε ποτέ από το τουριστικό πρακτορείο αντίγραφο του διαβατηρίου της, ούτε ο αρμόδιος υπάλληλος της επέστησε ποτέ την προσοχή ότι για τις συγκεκριμένες χώρες που επρόκειτο να επισκεφθεί ισχύουν οι ανωτέρω περιορισμοί ως προς την ισχύ του διαβατηρίου, με αποτέλεσμα να μην της επιτραπεί, τελικά, να ταξιδέψει.
Ύστερα από τη διαμεσολάβηση της Αρχής, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η καταναλώτρια αποδέχθηκε την πρόταση του τουριστικού πρακτορείου να της πιστώσει το ποσό των χιλίων εκατό ευρώ (1.100 ευρώ), προκειμένου να το χρησιμοποιήσει για μελλοντικό της ταξίδι, οποτεδήποτε αυτή το αποφασίσει.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [20:43:31]