Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 07:46      8°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Η φτηνή βενζίνη ξανάβγαλε τα ΙΧ στην Πατρών - Κορίνθου, αύξηση 6% και στην κίνηση της Γέφυρας

Η φτηνή βενζίνη ξανάβγαλε τα ΙΧ στην Πατρών - Κορίνθου, αύξηση 6% και στην κίνηση της Γέφυρας



Αύξηση, έστω και οριακή, της κυκλοφορίας στην Ολυμπία Οδό καταγράφηκε το 2015. Μικρές αυξήσεις παρουσίασε η κυκλοφορία στις περισσότερες εθνικές οδούς στο δεύτερο μισό του 2015, ύστερα από χρόνια μείωσης. Το γεγονός δεν αποδίδεται, βέβαια, στην άνθηση της οικονομίας, αλλά στη μείωση της τιμής της βενζίνης, που φαίνεται ότι ενθάρρυνε πολλούς οδηγούς.
Η μέση ετήσια κυκλοφορία στην Αττική Οδό το 2009 είχε φθάσει τα 307.000 οχήματα. Ηταν η εποχή που συζητούνταν διάφορα -εξωτικά σήμερα- σενάρια περί τοποθέτησης ακόμα και δεύτερου καταστρώματος, ώστε να διευκολυνθεί η κίνηση. Ακολούθησε όμως η οικονομική κρίση και πέντε χρόνια συνεχούς μείωσης της κυκλοφορίας, όπως γράφει στην Καθημερινή ο Γιώργος Λιάλιος.
Αυξητική ήταν πέρυσι η τάση και στους αυτοκινητόδρομους, ειδικά μετά το καλοκαίρι (Σεπτέμβριος - Δεκέμβριος 2015). Το διάστημα αυτό η Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα) κατέγραψε αύξηση 3%, ο Μορέας (Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα) περί το 4%, η Γέφυρα (Ρίου - Αντιρρίου) περί το 6%, η Νέα Οδός (Μεταμόρφωση - Σκάρφεια) περί το 5,5% και το Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Ράχες - Κλειδί) περί το 5%. Μείωση σημείωσε μόνο η Κεντρική Οδός (στον Μαλιακό Κόλπο), της τάξης του 2%.
Οι πρώτοι μήνες του 2016 ήταν βέβαια πολύ διαφορετικοί, λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων και το επί μακρόν κλείσιμο των εθνικών οδών. Οπως έχει γράψει η Καθημερινή οι παραχωρησιούχοι έχουν ήδη υποβάλει αιτήματα αποζημίωσης για τα απολεσθέντα έσοδα από τα διόδια, τα οποία υπολογίζεται ότι ανέρχονται στα 10 εκατ. ευρώ.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [07:46:02]