Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 10:49      10°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Η «σημαία» που γράφει Μάρτιος

Η «σημαία» που γράφει Μάρτιος '17



Χθες το πρωί, κάπου στο Χαλάνδρι, στέλεχος μεγάλης εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών συζητά για την εικόνα της Πατρών - Κορίνθου.
Λίγο πολύ καταλογίζει ηρωισμό σε όσους χρησιμοποιούν τακτικά τον δρόμο και ομολογεί ότι την τελευταία φορά που επισκέφθηκε την Πάτρα επέλεξε να μετακινηθεί με το λεωφορείο παρά με το ΙΧ του.
Είναι από τις περιπτώσεις που η αφοπλιστική αλήθεια δεν αφήνει πολλά περιθώρια ώστε να διεγερθεί κάπως ένα αίσθημα υπεράσπισης του τόπου σου.
Παρ' όλα αυτά, ένας εκ των συζητητών, Πατρινός και τακτικός αναγνώστης της «Πελοποννήσου», αφού περιγράφει την οδύσσεια του ταξιδιού ως την Αθήνα, επιχειρεί να αμβλύνει τις εντυπώσεις με την υπόμνηση ότι σε όλα τα εργοτάξια παρατηρείται πλέον κινητικότητα και άρα, όπου να 'ναι, το μαρτύριο θα λάβει τέλος.
Το πότε ακριβώς είναι ένα ερώτημα. Που έχει μετωπικά απαντηθεί εδώ και καιρό από τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη.
Και, πιθανόν, η ίδια απάντηση θα δοθεί και από τον γενικό γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε ο οποίος μεθαύριο Σάββατο θα είναι στην Πάτρα, στην Αγορά Αργύρη, στην ημερίδα που διοργανώνει το Παρατηρητήριο Οδικών Αξόνων Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου.
Σε έντεκα μήνες από τώρα, τον Μάρτιο του 2017, τα κολονάκια της εθνικής οδού, οι ουρές πίσω από νταλίκες, οι επικίνδυνες προσπεράσεις στα λίγα ελεύθερα τμήματα του δρόμου, θ' αποτελούν παρελθόν. Και η πιο επικίνδυνη εθνική της χώρας θα έχει αντικατασταθεί από έναν σύγχρονο, κλειστό και ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
Αυτή είναι η ευθεία, αδιαπραγμάτευτη, χωρίς αστερίσκους και κρυφές αιρέσεις δέσμευση του υπουργείου Υποδομών. Μάρτιος του 2017.
Πριν ένα μήνα από σήμερα, στις 7 Μαρτίου, ο κ. Δέδες επισκεπτόταν τα εργοτάξια στο Ξυλόκαστρο και στην Ακράτα. «Το Κόρινθος - Πάτρα θα έχει αποπερατωθεί πλήρως τον Μάρτιο του 2017, θα δοθεί σε χρήση και λειτουργία σ' έναν χρόνο από σήμερα», ήταν η διαυγής δήλωσή του.
Με την προσθήκη ότι ως το ερχόμενο φθινόπωρο θα έχουν δημοπρατηθεί όλα τα τμήματα και της εξίσου πολύπαθης Πατρών - Πύργου και θα έχει αρχίσει η ανακατασκευή του δρόμου.
Η παρέα στο Χαλάνδρι δυσπιστεί. Στην Ελλάδα ζούμε. Και στην Ελλάδα τα χρονοδιαγράμματα αναγγέλλονται για να καταστρατηγούνται.
Εστω κι αν πίσω τους συνάπτονται σαφείς καταληκτικές δεσμεύσεις έναντι της Ευρωπαϊκής Ενωσης, από εκείνες που ξέρουμε καλά να αθετούμε.
Ομως, οι κ.κ. Σπίρτζης και Δέδες και μαζί το σύνολο των κυβερνητικών βουλευτών της Δυτικής Ελλάδας επιμένουν ότι η οδική απομόνωση της Περιφέρειας έχει πια ορίζοντα εκπνοής, ακλόνητο και αδιάπτωτο.
Και αυτή η βασίμως αισιόδοξη επιμονή είναι η καλύτερη παρακαταθήκη ώστε οι τοπικές αρχές, η Περιφέρεια και οι Δήμοι Πατρέων και Αιγιαλείας πρωτίστως, να χτίσουν μια ωραία σημαία καθημερινής διεκδίκησης που πάνω της θα γράφει «Μάρτιος του 2017». Ούτε μέρα αργότερα.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [10:49:21]