Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 10:23      9°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Αντίδραση ΝΔ στις δηλώσεις Φίλη για την 25η Μαρτίου

Αντίδραση ΝΔ στις δηλώσεις Φίλη για την 25η Μαρτίου



Tην έντονη αντίδραση της ΝΔ προκάλεσε το μήνυμα του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη για την 25η Μαρτίου και συγκεκριμένα η αναφορά του σε «καινούργιο Έθνος».
"Ο Υπουργός Παιδείας στο μήνυμά του για την 25η Μαρτίου οφείλει να σέβεται την ελληνική διαχρονία. Ο Υπουργός Παιδείας συγχέει ανιστόρητα το Ελληνικό Κράτος, που πράγματι δημιουργήθηκε με την Επανάσταση, με το Ελληνικό Έθνος.
Αλλά, εκείνο που χρειάζονται σήμερα οι Έλληνες - και απαιτούν από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - δεν είναι ''νέες αναγνώσεις'' της Ιστορίας των Ελλήνων" σημειώνει η ΝΔ.
"Είναι λύσεις στα μεγάλα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η Παιδεία. Είναι η ανάγκη να στηριχθούν έμπρακτα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία και τα Πανεπιστήμιά μας.
Είναι οι πολιτικές για ένα σχολείο που μετά την αξιολόγηση θα προσφέρει γνώση και θα αναδεικνύει την Αριστεία, λέξη που απουσιάζει από το μήνυμα του κ. Φίλη.
Είναι η ανάγκη να μπει φραγμός στην συνεχή και σκόπιμη υποβάθμιση της Παιδείας, εξαιτίας των ιδεοληψιών και της ανικανότητας της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ" σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Φίλης μεταξύ άλλων ανέφερε στο μήνυμά του:
"Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο,ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.
Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια - και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές - στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση".




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [10:23:02]