Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 17:24      6°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


"Αποκαλυπτήρια" για το νέο R8 V10 Spyder της Audi (ΦΩΤ.)

"Αποκαλυπτήρια" για το νέο R8 V10 Spyder της Audi (ΦΩΤ.)



Η σχεδίαση της οροφής του κουπέ Audi R8 έδειχνε ότι εξαρχής είχε προβλεφθεί και μια έκδοση Spyder. Ήταν απλώς θέμα χρόνου.
Η Audi προσπάθησε πολύ να διατηρήσει το βάρος χαμηλά, γι' αυτό κάθε σκέψη για οποιαδήποτε άλλη λύση πέρα από μία ελαφριά υφασμάτινη οροφή, που ελέγχεται από έναν ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό, απορρίφθηκε εξαρχής. Ανοίγει και κλείνει σε 20", ακόμη και με το αυτοκίνητο εν κινήσει, με ταχύτητα ως τα 50 km/h. Η οροφή ζυγίζει 44 κιλά και το συνολικό βάρος είναι 1.612 kg, από 1.595 kg της κλειστής έκδοσης.
Το μονοκόκ σασί, όπως παρατηρεί το newsit.gr, είναι κατασκευασμένο με την τεχνολογία Audi Space Frame και, όπως και στην κλειστή έκδοση, συνδυάζει το αλουμίνιο (σε ποσοστό 79,6%), με τμήματα από πολυμερές, ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Ζυγίζει 208 kg και η στρεπτική του ακαμψία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι 50% καλύτερη.
Δείχνει ακόμη πιο επιθετικό στην όψη, καθώς είναι 1,4 cm πιο κοντό, εξίσου χαμηλό, αλλά 3,6 cm πιο φαρδύ από το παλιό.
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος 5.2 V10 της Audi, που κινεί και το κουπέ. Αλουμινένιος, με σφυρήλατα σωθικά, στροφάρει ως τις 8.700 rpm. Με σχέση συμπίεσης 12,7:1 και συνδυασμό άμεσου και έμμεσου ψεκασμού, αυλούς εισαγωγής μεταβλητού μήκους και διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, αποδίδει 540 άλογα και 55,1 kgm ροπή.
Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και βεβαίως, το quattro. Με ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη, τοποθετημένο στο εμπρός διαφορικό. Αντίθετα με το προηγούμενο R8, εδώ δεν υπάρχει προκαθορισμένη κατανομή ροπής μεταξύ των δύο αξόνων. Το ποσοστό μπορεί να μεταβάλλεται διαρκώς, ανάλογα με τις συνθήκες. Το πίσω διαφορικό είναι μηχανικό μπλοκέ, ενώ υπάρχει και Torque Vectoring.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά αλουμινένια ψαλίδια σε κάθε γωνιά. Σε συνδυασμό, φυσικά, με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μαγνητορροϊκά αμορτισέρ, που ρυθμίζονται από το μενού του Audi Drive Select.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [17:24:43]