Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 03:44      7°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Κρουαζιέρα να τους πάμε!

Κρουαζιέρα να τους πάμε!



Πριν από μερικούς μήνες, για πρώτη φορά στα χρονικά της Πάτρας, ένα κρουαζιερόπλοιο χρησιμοποίησε το λιμάνι της ως σημείο εκκίνησης για την πραγματοποίηση κρουαζιέρων.
Και σε μια αξιοσημείωτη συνέχεια μιας δυναμικής που διαφαίνεται στον ορίζοντα, παρουσιάζοντας στο Διοικητήριο του Πύργου τη Μελέτη για την αναβάθμιση και την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής «Πάτρα - Πύργος -Καλαμάτα», ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας έβαλε την αχαϊκή πρωτεύουσα στον χάρτη της κρουαζιέρας.
Συγκεκριμένα, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η γραμμή είναι μια διαδρομή που έχει ως κέντρο της την Αρχαία Ολυμπία και ενώνει τα λιμάνια της κρουαζιέρας, στα οποία ενέταξε και την Πάτρα.
Σε μια πόλη που συνηθίζουμε όταν μάς δείχνουν το φεγγάρι να κοιτάζουμε το δάχτυλο, η συγκεκριμένη επισήμανση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ πέρασε απαρατήρητη.
Παράλληλα, σε μια ταυτόχρονη επίδειξη της… παραδοσιακής εσωστρέφειας που έχει μπολιάσει μια ολόκληρη κοινωνία, χρόνια τώρα, το ενδιαφέρον μας επικεντρώθηκε στον τρόπο χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής. Πρέπει να είναι υπόγεια ή επίγεια;
Λέξη για το πώς θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε προς όφελος μας το γεγονός ότι εταιρείες και παράγοντες της αγοράς μάς βάζουν σταδιακά στον αστερισμό της κρουαζιέρας, όταν άλλες πόλεις «σκοτώνονται» να γίνουν αυτό που προσφέρθηκε απλόχερα στην Πάτρα: να γίνουν με τη σειρά τους, κι αυτές, home ports. Με απλά Ελληνικά, λιμάνια εκκίνησης για κρουαζιέρες.
Και μάλιστα, όταν εμφανίζεται από τουριστική άποψη μια εξαιρετική συγκυρία για τη Δυτική Ελλάδα, καθώς μετά τις αλλεπάλληλες τρομοκρατικές επιθέσεις στην Τουρκία και την ταυτόχρονη έκρηξη της προσφυγικής κρίσης, τα κρουαζιερόπλοια φεύγουν από τα μικρασιατικά παράλια και τo Αιγαίο, τροποποιώντας τα προγράμματα τους.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι σε μια τουριστική σεζόν που προδιαγράφεται καταστροφική για το Ανατολικό Αιγαίο, οι ακυρώσεις στις σχετικές κρατήσεις για τα νησιά του αγγίζουν ακόμη και το 90%.
Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος του τουριστικού ρεύματος ενδέχεται τώρα να στραφεί προς δυσμάς, στα νησιά του Ιονίου. Πρόκειται για μια προοπτική που δεν μπορεί, και δεν πρέπει να μάς αφήσει ασυγκίνητους.
Στη συνέντευξη που παρεχώρησε στην «Πελοπόννησο» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Ελλάδος Γιώργος Τελώνης έκανε λόγο, και πολύ σωστά, για μια μεγάλη ευκαιρία που μάς παρουσιάζεται.
Μόνο που αυτό θα πρέπει να το αντιληφθούν και οι υπόλοιποι τοπικοί φορείς, και πρωτίστως ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, ο οποίος δυσκολεύτηκε να απευθύνει έναν χαιρετισμό της προκοπής τον περασμένο Οκτώβριο, όταν κλήθηκε να μιλήσει ως πρώτος πολίτης στο κρουαζιερόπλοιο που έγραψε για εμάς ιστορία.
Αλλωστε, αν τα καταφέρουμε και καθιερώσουμε την Πάτρα ως λιμάνι αφετηρίας για κρουαζιέρες, θα τονωθεί η τοπική οικονομία και θα ανοίξουν και θέσεις εργασίας. Αυτές που δεν πρόκειται να έλθουν ποτέ μέσα από πεζοπορίες χιλιομέτρων.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:44:01]