Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 03:32      0°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Παραλιακή πόλη χωρίς θάλασσα…

Παραλιακή πόλη χωρίς θάλασσα…



Η αλήθεια είναι ότι η δημοτική αρχή της Πάτρας δεν υπήρξε διαφωτιστική στις ανακοινώσεις της για το τι διημείφθη στην συνάντηση της Δευτέρας με τον υπουργό Ναυτιλίας κ. Δρίτσα.
Ομως, ούτε από την πλευρά του υπουργείου υπήρξε διάθεση να δοθεί κάποιας μορφής δημοσιότητα. Μετά από καιρό, δήμαρχος και υπουργός κάθισαν στο ίδιο τραπέζι, συζήτησαν για την υπόθεση του θαλασσίου μετώπου και η εντύπωση που μένει είναι ότι απλώς επαναδιατύπωσαν γνωστές θέσεις.
Ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Κατερίνα Γεροπαναγιώτη και ο αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς ενέμειναν στην απόρριψη του σχεδίου προγραμματικής σύμβασης του υπουργείου.
Και ο υπουργός, υποθέτουμε, δεν απέκλινε πολύ απ' τη θέση του έστω κι αν δεσμεύτηκε να παρουσιάσει νέα πρόταση η οποία, πάντως, είναι απίθανο να διαφέρει θεαματικά απ' την προηγούμενη.
Είδηση, λοιπόν, δεν υπήρξε. Εκτός από την είδηση της συνάντησης αφ' εαυτής. Της αποκατάστασης, δηλαδή, μιας απευθείας επικοινωνίας δήμου και υπουργείου.
Μικρή παρένθεση. Συνήθως οι έχοντες πολιτική εξουσία όταν καταλήγουν σε μια καλή εξέλιξη καταλαμβάνονται από άγχος επικοινωνιακό. Να μεταδώσουν στον ταχύτερο δυνατόν χρόνο τις καλές ειδήσεις, να σπεύσουν.
Οταν σιωπούν ή περιορίζονται σε δηλώσεις φειδωλές, αυτός από μόνος του είναι ένας λόγος ανησυχίας. Και πεδίο άνθησης ερωτήσεων. Οπως η ερώτηση που δημοσίως υπέβαλε χθες ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Πατούχας για το εάν επιχειρείται νέα συσκότιση. Χαρακτηρίζοντας τη συνάντηση της Δευτέρας «διαπραγμάτευση κλειστών θυρών».
Η υπόθεση της οριστικής παραχώρησης του θαλασσίου μετώπου έχει περάσει από μυριάδες κύματα. Με απειλητικότερο όλων αυτό του ΤΑΙΠΕΔ. Η «Πελοπόννησος» έχει αναρίθμητες φορές επισημάνει ότι απαιτούνται γρηγορότεροι ρυθμοί ώστε ν' αποτραπεί το ενδεχόμενο ενός δυσάρεστου αιφνιδιασμού.
Χρειάζεται πολύ ταχύτερο βήμα. Και εκείνοι που βιάζονται περισσότερο για την κύρωση μιας συμφωνίας - όπου η σύμβαση προσωρινής παραχώρησης θα αποκτά οριστικό και τελεσίδικο χαρακτήρα- δεν βρίσκονται στην πλευρά του υπουργείου. Πόσω μάλλον δε στην πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ.
Η Πάτρα παραμένει η μόνη ελληνική πόλη χωρίς μέτωπο στη θάλασσα της. Γεγονός που δεν περιποιεί τιμή στο πολιτικό της προσωπικό, νυν και πρώην. Ούτε στους τρεις πρωθυπουργούς που από το 2009 και μετά δεσμεύονταν για οριστική απόδοση.
Και, επίσης, κινδυνεύει ως πόλη να βρεθεί μονίμως διχοτομημένη, αποκομμένη απ' την παραλία της αν τελικώς επικρατήσει η άποψη που απορρίπτει την υπόγεια ή περιμετρική διέλευση του τρένου.
Οι δυο υποθέσεις -θαλάσσιο μέτωπο και τρένο- χτίζουν καλά επιχειρήματα η μια για την άλλη. Αν σήμερα η παραλία είχε αποδοθεί στους δημότες, χωρίς μαντρότοιχους και λιμενικής φύσεως δραστηριότητες, μόνο ως αστείο θα μπορούσε να εκληφθεί η ιδέα υπέργειου σιδηροδρόμου.
Κι αν ο ΟΣΕ πειστεί να αποβάλει τις γραμμές απ' το σημείο που η Πάτρα συναντά την θάλασσα της, να ένα ακόμα ισχυρό επιχείρημα στην φαρέτρα μας για την άμεση παραχώρηση.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:32:13]