Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 20:56      0°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Χρήσιμες οδηγίες για γυμναστική μετά τον τοκετό

Χρήσιμες οδηγίες για γυμναστική μετά τον τοκετό



Γεννήσατε και θέλετε να ξεκινήσετε γυμναστική, για να χάσετε τα κιλά που σας έχουν απομείνει; Διαβάστε παρακάτω πόσο σύντομα μετά τον τοκετό μπορείτε ν' αρχίσετε.
-Αν γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό, τότε μπορείτε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε μετά από έξι εβδομάδες, ενώ αν γεννήσατε με καισαρική θα χρειαστείτε λίγο καιρό παραπάνω, περίπου οχτώ εβδομάδες.
-Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να συζητήσετε το θέμα με το γυναικολόγο σας και να πάρετε την έγκρισή του.
-Αν θηλάζετε, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η γυμναστική δεν επηρεάζει ούτε την ποσότητα ούτε τη σύσταση του μητρικού γάλακτος. Συνεπώς, μπορείτε να γυμνάζεστε και να θηλάζετε το μωράκι σας χωρίς κανένα πρόβλημα.
-Θα πρέπει να ξεκινήσετε με ήπια άσκηση, για παράδειγμα κάνοντας χαλαρό περπάτημα (μπορείτε να έχετε και το μωρό σας μαζί στο καρότσι), yoga ή pilates και σταδιακά ν' ανεβάζετε την ένταση και το χρόνο των ασκήσεων.
-Μην το παρακάνετε από την αρχή, αφού το σώμα σας είναι ήδη ταλαιπωρημένο από την περίοδο της εγκυμοσύνης και τον τοκετό.
H γυμναστική, σε συνδυασμό με μια σωστή διατροφή, θα σας βοηθήσει να επανέλθετε γρήγορα στο αρχικό σας βάρος, θα δυναμώσει το σώμα σας και θα βελτιώσει την ψυχολογία σας, γι' αυτό μην διστάζετε να την εντάξετε στο πρόγραμμα σας.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [20:56:59]