Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 03:09      6°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα- Χρήστος Κορδάς: Πολυτέλεια η υπογειοποίηση του τρένου και όχι οι σήραγγες σε Παναγοπούλα και Αίγιο;

Πάτρα- Χρήστος Κορδάς: Πολυτέλεια η υπογειοποίηση του τρένου και όχι οι σήραγγες σε Παναγοπούλα και Αίγιο;



Απορρίπτει ασυζητητί η δημοτική αρχή της Πάτρας το σενάριο της επίγειας διέλευσης που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ για το τρένο. Σήμερα ο Αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς, μιλά στην "Πελοπόννησο" και στον Μιχάλη Βασιλάκη και υποστηρίζει ότι το ζήτημα είναι πολιτικό και ως τέτοιο περιμένει να αντιμετωπιστεί από την Κυβέρνηση.
Το μέλος της δημοτικής αρχής επισημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να θεωρείται πολυτέλεια η υπογειοποίηση ή η παρακαμπτήρια διέλευση του τρένου για την Πάτρα, και να κατασκευάζονται τούνελ και υπογειοποιημένα τμήματα στην Παναγοπούλα, το Αίγιο και την παραλιακή Κορινθία.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
«Η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κόστισε 700 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή, μας λένε ότι το ίδιο ποσό θα κοστίσει και η υπογειοποίηση ή η παράκαμψη του τρένου από το κέντρο της Πάτρας…» πρόσθεσε. Επικαλέστηκε και το παράδειγμα του μελετούμενου σιδηροδρομικού δικτύου Πάτρα-Πύργος, το κόστος του οποίου υπολογίστηκε στα 400 εκατ. ευρώ. Ο αντιδήμαρχος αδυνατεί να πιστέψει ότι για λίγα χιλιόμετρα μέσα στην Πάτρα το έργο με τρόπο που δεν θα κόψει την πόλη στα δύο θα κοστίσει τα διπλάσια χρήματα.
Δεν θέλει να βγει αληθινός, αλλά εκφράζει φόβους -σε προσωπικό επίπεδο- ότι μπορεί κάποιοι να μην θέλουν να προχωρήσει η κατασκευή του έργου.
«ΚΛΕΙΣΤΕΣ»
Υπενθυμίζει ότι η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα-Αθήνα είναι τμήμα του διευρωπαϊκού δικτύου. «Δεν είναι ένας τοπικός σιδηρόδρομος, όπως αυτοί που έδειξαν τα πανεπιστήμια στις μελέτες τους…» λέει ο Χρ. Κορδάς. Εννοεί ότι θα πρόκειται για ένα δίκτυο μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, το οποίο θα απαιτεί υψηλά στάνταρτ ασφαλείας και κατά συνέπεια -όπως σημειώνει- θα πρέπει οι γραμμές να είναι «κλειστές», αποκόπτοντας την πόλη από το θαλάσσιο μέτωπο κατά μήκος του τμήματος που θα διέρχεται το σύγχρονο τρένο.





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:09:46]