Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 18:16      9°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Κίνηση Ενεργών Πολιτών: Οι Ελβετοί έφυγαν, τώρα εμείς με τον ΟΣΕ

Κίνηση Ενεργών Πολιτών: Οι Ελβετοί έφυγαν, τώρα εμείς με τον ΟΣΕ



Ανακοίνωση για το θέμα της χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα, εξέδωσε η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών την οποία υπογράφουν οι Δημήτρης Αϊβαλής, Δημήτρης Αλεξίου, Γιάννης Πανταζόπουλος, Χρήστος Πατούχας, Νίκος Τζανάκος, με αφορμή την ημερίδα που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Πάτρα και την παρουσία της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ. Η κίνηση αμφιβητεί ευθέως την ανεξαρτησία της μελετητικής ομάδας των τριών Πανεπιστημίων τονίζοντας ότι η πρότασή της ήταν κατευθυνόμενη από τον ΟΣΕ, υποστηρίζοντας ότι οι υπολογισμοί που ανεβάζουν το κόστος της υπογειοποίησης της γραμμής στα 700 - 800 εκ. ευρώ είναι αυθαίρετοι και τεκμηρίωτοι.
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Στην Ημερίδα με τίτλο CODE PATRAS-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΗ, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13/2/2016, αποκαλύφθηκαν τα πάντα:
1. Η πρόταση για επιφανειακή διέλευση εντός του Ιστορικού Κέντρου της πόλης, είναι κατεύθυνση του ΟΣΕ, στην οποία η «ανεξάρτητη» μελετητική ομάδα των τριών Πανεπιστημίων, πειθάρχησε με απόλυτη συνέπεια.
2. Με στοχευμένες και αποκαλυπτικές παρεμβάσεις συμπολιτών μας, η θεωρία του κόστους των 700 ή 800 εκατομμυρίων κατέρρευσε. Αναγκάστηκαν να την πάρουν πίσω. Αποδείχτηκε ότι ήταν ένας ψευδής και ατεκμηρίωτος ισχυρισμός. Επομένως η μόνη τεκμηριωμένη θεωρία κόστους της υπογειοποίησης παραμένει η πρόβλεψη της μελέτης του ΟΣΕ του 2013 για κόστος γύρω στα 38 εκατομμύρια, πλέον της επίγειας όδευσης (52 εκατομμύρια). Ο ισχυρισμός, ανήκει στον μελετητή, που σημειωτέον εκπονεί και την σημερινή μελέτη του ΟΣΕ. Εμείς λέμε, με τάση προς τα κάτω λόγω της μείωσης της εργατικής δαπάνης.
Επειδή πλέον οι Ελβετοί επιστήμονες θα φύγουν, καλούμε την τοπική Πανεπιστημιακή και Επιστημονική κοινότητα, να προτάξει τα συμφέροντα της πόλης και του κοινωνικού συνόλου.
Είναι πλέον, στα καθήκοντα της κοινωνίας, των τεχνικών επιστημονικών φορέων, των κοινωνικών φορέων και του Δήμου της Πάτρας, να αναδείξουν το πρόβλημα, να συντονίσουν τις ενέργειες και την διεκδίκηση μας. Η Πρωτοβουλία μας θα είναι με τρόπο αφυπνιστικό και ενωτικό διαρκώς παρούσα. Ήδη σχεδιάζουμε στο άμεσο προσεχές διάστημα, τις πρώτες επαφές μας με τους φορείς της πόλης, πρωτίστως με τους φορείς του τεχνικού κόσμου και την Δημοτική Αρχή.
Η πρόταση μας συνοψίζεται: Υπόγεια διέλευση από το Ιστορικό Κέντρο και Νότια χάραξη από Λιμάνι προς Πύργο μαζί με τον Αυτοκινητόδρομο.
Τέλος, επειδή κανένας ΟΣΕ, δεν είναι υπεράνω των πόλεων και της κοινωνίας, ο λόγος ανήκει πλέον στην Κυβέρνηση. Την καλούμε να αναλάβει τις ευθύνες της.
Για την Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών
Δημήτρης Αϊβαλής, Δημήτρης Αλεξίου, Γιάννης Πανταζόπουλος, Χρήστος Πατούχας, Νίκος Τζανάκος




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [18:16:44]