Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 09:31      8°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Δείτε την μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ για την γραμμή Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα

Δείτε την μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ για την γραμμή Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα



Ενα μεγάλο έργο που αναπτυξιακή πνοή σε ολόκληρη τη Νοτιοδυτική Ελλάδα και θα μετατρέψει τη διαδρομή Πάτρα-Πύργος σε ένα ευχάριστο ταξίδι 1 ώρας και 15΄ αλλά και τη διαδρομή Πάτρα-Καλαμάτα σε χρόνο μικρότερο των τριών ωρών, παρουσίασε χθες η ΕΡΓΟΣΕ στον Πύργο. Πρόκειται για τη Μελέτη αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα που παρουσιάστηκε χθες στο Διοικητήριο του Πύργου.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Την παρουσίαση διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με τον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα να αναφέρει ότι «η επαναλειτουργία της κλειστής σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα, είναι ένα μείζονος σημασίας ζήτημα για τη Δυτική Ελλάδα, ενώ η ΕΡΓΟΣΕ τήρησε τη δέσμευσή της, παρουσιάζοντας έγκαιρα τη σχετική μελέτη στους πολίτες».
Την ΕΡΓΟΣΕ στην εκδήλωση χθες εκπροσώπησαν ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Θάνος Βούρδας και στελέχη απο τις διευθύνσεις Έργων και Μελετών.
Κατά την έναρξη της παρουσίασης ο κ. Βούρδας, με αφορμή και την χθεσινή εορτή του Αγίου Βαλεντίνου, τόνισε: «Είναι η ώρα να ξανά-ερωτευτούμε το Σιδηρόδρομο. Το Σιδηρόδρομο ως σύγχρονο μέσο ανάπτυξης, ως εργαλείο ενίσχυσης των εμπορευματικών μεταφορών, αύξησης του τουριστικού κεφαλαίου, ανάδειξης περιοχών της χώρας μας, άνετης, γρήγορης και οικονομικής μετακίνησης των πολιτών».
Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, εκτός από την αναβάθμιση του τουρισμού και της επισκεψιμότητας σε όλη τη Δυτική Πελοπόννησο, μέσω του έργου θα δημιουργηθούν πολλές μόνιμες αλλά και εποχικές θέσεις εργασίας, θα υπάρξει ασφάλεια και ταχύτητα στις μετακινήσεις.
ΔΥΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ-ΤΕΣΣΕΡΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
To τρένο θα συνδέσει τέσσερα λιμάνια κρουαζιέρας σε Δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησο (Πάτρα, Κυλλήνη, Κατάκολο, Καλαμάτα), συνδέοντας την Ολυμπία με την Αθήνα και τον Προαστιακό, έως το Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και τον Αραξο.
Το πρώτο τμήμα του έργου θα έχει τρεις διακλαδώσεις (Πάτρα-Πύργο και από Πύργο προς Ολυμπία και Κατάκολο) και θα είναι μήκους 13 χλμ.
Το έργο μέχρι τον Πύργο θα διαθέτει οκτώ στάσεις (Μιντιλόγλι, Τσουκαλέικα, Καμίνια, Αλισσός, Σαγέικα, Ν. Μανωλάδα, Κουρτέσι και Ανδραβίδα) και έξη Σταθμούς (Βραχνέικα, Κ. Αχαγιά, Λάππα, Βάρδα, Λεχαινά και Καβάσιλα).
ΑΝΙΣΟΠΕΔΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ
Στο πλαίσιο του έργου έως και τον Πύργο θα κατασκευαστούν εννέα νέες ανισόπεδες οδικές διαβάσεις σε Μιντιλόγλι (κάτω διάβαση ΠΕΟ), Κάθετη Οδός Κόμβου ΒΙΠΕ (κάτω διάβαση οδού), Αλισσός (άνω διάβαση τοπικής οδού), Κάτω Αχαΐα (άνω διάβαση ΕΟ 64 προς Αραξο), Λάππα (άνω διάβαση επαρχ. οδού προς Αεροδρόμιο Αράξου), Αρετή (άνω διάβαση νέας εισόδου οικισμού), Λεχαινά (άνω διάβαση ΠΕΟ.), Ανδραβίδα (κάτω διάβαση επαρχ. οδού προς Κυλλήνη) και Καβάσιλα (κάτω διάβαση ΠΕΟ) και πεζογέφυρες σε Λυγιά, Πείρο, Ρούσκουλα και Βέργα.
Το Τμήμα Αλφειός-Κυπαρισσία-Καλαμάτα είναι μήκους 119 χλμ., βρίσκεται όπως ανακοινώθηκε στη φάση της Προμελέτης και θα έχει δύο διακλαδώσεις, η πρώτη Αλφειός-Καλαμάτα και η δεύτερη απο το Σ.Σ. Καλού Νερού στην Κυπαρισσία.
Με την ολοκλήρωση του έργου ο χρόνος της διαδρομής από Αθήνα προς Πύργο θα είναι τρις ώρες, το δρομολόγιο Πάτρα-Πύργος 1 ώρα και 15, μέσω του Προαστιακού η διαδρομή Πάτρα-Ολυμπία θα είναι 1 ώρα και 50΄ και από Πύργος μέχρι Καλαμάτα το δρομολόγιο της Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων θα είναι 1 ώρα 35΄ και 1 ώρα και 50΄με τον Προαστιακό.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [09:31:29]