Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 07:23      0°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


«Δεν γίνεται λόγω κόστους»

«Δεν γίνεται λόγω κόστους»



Ως μοναδικά εφικτό -τεχνικά και οικονομικά- τρόπο για να φτάσει η νέα σιδηροδρομική γραμμή στο (νέο) λιμάνι της Πάτρας, προκρίνει η ΕΡΓΟΣΕ, ο ΟΣΕ, πανεπιστήμια κι άλλοι ερευνητές, μελετητές και φορείς, την επίγεια διέλευση.
Το νέο τρένο έρχεται από την Αθήνα, θα (πρέπει να) φτάσει στο νέο λιμάνι κι αυτό είναι απαραίτητο, από την ΕΕ, ώστε να χρηματοδοτηθεί. Εάν δεν συνδεθεί με το νέο λιμάνι, …πάπαλα, θα πρέπει να δώσουμε πίσω και τα λεφτά που έχουμε πάρει! Αυτά μας λένε οι γνωρίζοντες, αυτά σας μεταφέρουμε (κι ο Θεός να μας συγχωρέσει).
Εκείνο όμως που δεν λέει κανένας - μα κανένας, είναι μερικές λεπτομέρειες, απαραίτητες όμως για το τι σημαίνει η νέα σιδηροδρομική γραμμή. Τι ακριβώς θα προκαλέσει, αν προκαλέσει, στην ήδη υποβαθμισμένη ζωή των κατοίκων αυτής της πόλης. «Κιχ» δεν έχει ακουστεί, παρά μόνο το ότι «Δεν γίνεται υπόγειο, δεν γίνεται βυθισμένο, δεν γίνεται υπέργειο, παρά μόνο επίγειο».
Μάλιστα. Επειδή όμως δεν είναι καλό να ακούμε πάντα μόνο τα «Δεν γίνεται» αλλά και τα «Αυτό θα γίνει», ιδού μερικές απορίες:
- Τι πλάτος θα χρειαστεί η νέα γραμμή;
- Θα χαραχτεί πάνω στην υφιστάμενη («προαστιακός») ή θα έχει νέα χάραξη;
- Που θα είναι η νέα χάραξη και τι ελεύθερους χώρους θα χρειαστεί;
- Θα περιοριστούν οι ελεύθεροι χώροι στο παλιό λιμάνι, στον Φάρο, στο νέο πάρκο;
- Θα απαιτηθεί κατασκευή μαντρότοιχου; Κι αν ναι σε τι ύψος;
- Πόσο «βαριά» κατασκευή θα είναι η φύλαξή της;
- Με τι ταχύτητα θα κινείται το τρένο από το Ρίο έως το Λιμάνι; Θα προκαλείται θόρυβος;
- Θα απαιτηθεί η κατασκευή νέων κτιρίων, αποθηκών κλπ (κατά μήκος της γραμμής) ή όχι;
- Εκτός από τις περίπου 40 κάθετους (προς το παραλιακό μέτωπο) οδούς, που είναι «τυφλοί» λόγω της νυν γραμμής, θα «τυφλωθούν» κι άλλοι δρόμοι;
- Τι επίπτωση θα έχει η επίγεια διέλευση του τρένου στο κυκλοφοριακό της πόλης;
Η ΕΡΓΟΣΕ δεν έχει φροντίσει να ενημερώσει για τα υπέρ και τα κατά της νέας γραμμής του τρένου, όπως κι αν αυτή κατασκευαστεί. Εμμένει μόνο στα «Δεν γίνεται λόγω κόστους». Για κάποια μείζονος σημασίας θέματα, όπως οι προαναφερθείσες απορίες, τηρεί σιγήν ιχθύος. Κι αυτό είναι πολύ κακό.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [07:23:31]