Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 02:35      10°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Στ. Κούλογλου: Στρατηγική ήττα της Ελλάδας η φυγή λαμπρών νέων στο εξωτερικό. ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

Στ. Κούλογλου: Στρατηγική ήττα της Ελλάδας η φυγή λαμπρών νέων στο εξωτερικό. ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ



Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκδήλωση του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της Patras IQ για την Καινοτόμο και Νεανική Επιχειρηματικότητα, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ευρωβουλευτή της GUE/ ΣΥΡΙΖΑ Στέλιου Κούλογλου.
Η φυγή πολλών ταλαντούχων νέων στο εξωτερικό χαρακτηρίστηκε ως «στρατηγική ήττα» της Ελλάδας και γι΄ αυτό παρουσιάστηκαν δυνατότητες, εργαλεία χρηματοδότησης και ιδέες για την επιχειρηματική τους δραστηριοποίηση στην Ελλάδα.
Στην εκδήλωση μίλησαν ο Στέλιος Κούλογλου ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο Δημοσθένης Πολύζος αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών, ο Δημήτρης Καραβίδας διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η Ειρήνη Μαρίνου προϊσταμένη του ΟΑΕΔ Πελοποννήσου, ο Θεόδωρος Τσούμπελης γεν. γραμματέας του Επιμελητηρίου Αχαΐας, ενώ το συντονισμό είχε ο Θανάσης Κούστας ειδικός σύμβουλος του Επιμελητηρίου.
Το μεσημέρι σε συνέντευξη Τύπου, ο Στέλιος Κούλογλου, μίλησε για την πρωτοβουλία που βρίσκεται σε εξέλιξη για την παρουσίαση χρηματοδοτικών εργαλείων για τη νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα και πρακτικών μείωσης της νεανικής ανεργίας.
Το γραφείο του έχει εκδώσει και έναν πλήρη οδηγό χρηματοδοτικών προγραμμάτων εκτός ΕΣΠΑ, για νέους επιχειρηματίες και ερευνητές, για προγράμματα έρευνας και καινοτομίας, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για γεωργούς, για την καταπολέμηση της ανεργίας των νέων, κ.ά.
Την πρωτοβουλία στηρίζει το Επιμελητήριο Αχαΐας, το οποίο όπως δήλωσε ο πρόεδρός του κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας, υλοποιεί τις δικές του δράσεις για την προώθηση της καινοτομίας και της νεανικής επιχειρηματικότητας. Ανέφερε ως παράδειγμα την ετήσια έκθεση Patras IQ η οποία στοχεύει στη σύνδεση της έρευνας με τις τοπικές επιχειρήσεις, και άλλες δράσεις όπως το Achaia Value και το Culture and Shopping που έχουν πρακτικό αποτέλεσμα και έχουν αγκαλιαστεί από τους νέους και την ερευνητική κοινότητα.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [02:35:50]