Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 02:50      10°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


ΕΡΓΟΣΕ: Νέα εμπλοκή στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο

ΕΡΓΟΣΕ: Νέα εμπλοκή στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο



Μια ακόμα σοβαρή εμπλοκή σημειώθηκε στο έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν ενέκρινε την υπογραφή της σύμβασης προϋπολογισμού 174 εκ. ευρώ στην τεχνική εταιρεία «Πόρτο Καρράς» του ομίλου Στέγγου.
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Ο εν λόγω διαγωνισμός έχει περάσει «από χίλια κύματα» καθώς ολοκληρώθηκε πριν από έναν χρόνο, αλλά μπλέχτηκε σε διαδικασίες προσφυγών, ενώ αντιμετώπισε δύο εκλογικές αναμετρήσεις, ενώ και η ΕΡΓΟΣΕ είχε μείνει ακέφαλη για μήνες.
Να θυμίσουμε ότι αρχικά, μειοδότης του διαγωνισμού είχε αναδειχθεί η ιταλική εταιρεία GD Infrastutture Srl, η οποία είχε καταθέσει προσφορά που ήταν κατά 13.000.000 ευρώ φθηνότερη έναντι του δεύτερου μειοδότη, δηλαδή της «Πόρτο Καρράς».
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Ακολούθησε μια περίοδος προσφυγών και ακύρωσης της προσφοράς της ιταλικής εταιρείας από την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία θεώρησε ότι δεν είχαν τηρηθεί οι διαδικασίες για την κατάθεση πιστοποιητικού ασφαλιστικής ενημερότητας (σ.σ. αφορούσε την ηλεκτρονική υπογραφή των εγγράφων).
Κατά συνέπεια η εργολαβία δόθηκε στον δεύτερο κατά σειρά μειοδότη που ήταν η «Πόρτο Καρράς», όμως το Ελεγκτικό Συνέδριο φαίνεται ότι είχε διαφορετική άποψη για το θέμα.
Το Ψαθόπυργος - Ρίο είναι ένα από τα τελευταία τμήματα προς ανάθεση στο σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι), καθώς τα περισσότερα έργα βρίσκονται σε εξέλιξη.
Η ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ
Η εργολαβία περιλαμβάνεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από τη δεύτερη δόση του «Συνδέοντας την Ευρώπη» 2014-2020, στο πλαίσιο της 5ης Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις και με την ολοκλήρωσή του, θα μένει μόνο το τμήμα Ρίο-Λιμάνι Πάτρας που προς το παρόν δεν έχει ολοκληρωμένες μελέτες.

ΕΡΓΟΣΕ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [02:50:17]