Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 06:40      10°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Μάρτιο οι προτάσεις για την διέλευση του τρένου από την Πάτρα

Μάρτιο οι προτάσεις για την διέλευση του τρένου από την Πάτρα



Η πορεία των έργων και των μελετών επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου από Αθήνα μέχρι την Πάτρα και η επέκταση προς Πύργο μέχρι και την Καλαμάτα και η σύνδεσής του με σημεία όπως η ΒΙΠΕ Πατρών, το αεροδρόμιο Αράξου και τα λιμάνια Κυλλήνης και Κατάκολου, συζητήθηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος.
ΠΟΙΟΙ ΜΕΤΕΙΧΑΝ
Στη σύσκεψη συμμετείχαν έπειτα από πρόσκληση του ΣΕΒ, ο πρόεδρος και δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Γρηγόρης Σταμπατακάκης και ο προϊστάμενος του ΟΣΕ στην Πάτρα Χρήστος Οικονόμου, καθώς και οι πρόεδροι των Επιμελητηρίων Αιτ/νίας Παναγιώτης Τσιχριτζής, Ηλείας Κων/νος Νικολούτσος με τον διευθυντή του Επιμελητηρίου Ιωάννη Αντωνόπουλο, ο αντ/δρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Θεόδωρος Τσούμπελης εκ μέρους του προέδρου Πλάτωνα Μαρλαφέκα, καθώς και ο Βασίλης Παππάς, καθηγητής του Πολυτεχνείου Πατρών, με τον συνεργάτη του Νικόλαο Μηλιώνη.
ΣΤΟΝ ΨΑΘΟΠΥΡΓΟ
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο κ. Θεοφανόπουλος, η εκτέλεση των έργων μέχρι τον Ψαθόπυργο έχει στόχο μέσα στο 2017 να ολοκληρωθεί, ενώ όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα για την επέκταση της γραμμής μέχρι το Ρίο, η σύμβαση έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καθιερωμένο προσυμβατικό έλεγχο και αναμένεται να επιστρέψει στην ΕΡΓΟΣΕ σύντομα. Θα ακολουθήσει η έγκριση και κύρωσή της από τη Βουλή των Ελλήνων και η υπογραφή της μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.
Ανάδοχος του έργου είναι η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ, με φορέα υλοποίησης την ΕΡΓΟΣΕ.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος του έργου είναι 214 εκ. ευρώ, ενώ το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2019. Το μήκος είναι συνολικά 10,5 χλμ. ξεκινώντας από τον Ψαθόπυργο έως την ευρύτερη περιοχή του Ρίου.
Για τη διέλευση από τον αστικό ιστό της Πάτρας και μέχρι το νέο λιμάνι, τονίστηκε ότι θα αποσταλούν επίσημες προτάσεις από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ στην ΠΔΕ μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2016, που θα τεθούν προς διαβούλευση στους φορείς.
ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ
Ο κ. Θεοφανόπουλος αναφερόμενος στο τμήμα Πάτρα - Πύργος και Κατάκολο - Αρχαία Ολυμπία, ενημέρωσε ότι η μελέτη θα παρουσιαστεί στον Πύργο πολύ σύντομα, ενώ στα σχέδια της διοίκησης του ΟΣΕ είναι να παρουσιαστεί μέσα στο 2016 και η μελέτη για την επέκταση Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα.
ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
Στο ζήτημα της λειτουργίας προαστιακού σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία και ειδικότερα στο τμήμα Μεσολόγγι - Αγρίνιο, συμφωνήθηκε να υποβληθεί αίτημα από πλευράς Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και να γίνει άμεσα εκτίμηση για την κατάσταση του υφιστάμενου δικτύου, με παράλληλη υλοποίηση μελέτης βιωσιμότητας, και εφόσον οι προϋποθέσεις το επιτρέπουν, θα γίνουν όλες οι διαδικασίες ώστε να ενταχθεί το έργο για χρηματοδότηση.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [06:40:28]