Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 00:57      7°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Δείγμα έλλειψης σεβασμού στον πολίτη

Δείγμα έλλειψης σεβασμού στον πολίτη



Κοντοστάθηκε μπροστά στο γραμματοκιβώτιο της πολυκατοικίας που διαμένει και δεν έκρυψε το ξάφνιασμα του, αντικρίζοντας τον γνωστό φάκελο της ΔΕΗ, λέγοντας επί λέξει: «Μα καλά; Κι άλλος λογαριασμός από τη ΔΕΗ; Δεν πάει καιρός που μας είχαν στείλει τον προηγούμενο. Πότε πρόλαβαν να μας στείλουν νέο λογαριασμό»;
Μόλις τον άνοιξε, η έκπληξη του μεγάλωσε. Ηταν, όντως, ένας νέος λογαριασμός από τη ΔΕΗ, επιβαρυμένος με ένα ποσό της τάξης των 50 ευρώ.
Τι είχε συμβεί; Ο πρωταγωνιστής του συγκεκριμένου συμβάντος ήταν ένας από τους χιλιάδες συμπολίτες μας που πήραν στα χέρια τους τον πρωτοχρονιάτικο «μποναμά» της ΔΕΗ, έναν επιπρόσθετο λογαριασμό «φορτωμένο» με χρεώσεις δημοτικών τελών που δεν είχαν ενταχθεί στους λογαριασμούς του Οκτωβρίου.
Η επίσημη αιτιολογία για το συγκεκριμένο «ραβασάκι» είναι η διαφοροποίηση του πληροφοριακού συστήματος της ΔΕΗ, και συγκεκριμένα ότι άλλαξε την εταιρεία που υπολογίζει και συντάσσει τους λογαριασμούς που αποστέλλει στους καταναλωτές.
Από την πλευρά του, ο Δήμος Πατρέων υποστηρίζει ότι (γνωρίζοντας εκ των προτέρων το πρόβλημα που θα προέκυπτε) είχε ζητήσει από τη ΔΕΗ να μην προχωρήσει στην εφάπαξ χρέωση των δημοτικών τελών, προτιμώντας την επιλογή των δόσεων ώστε να μην επιβαρυνθούν σε ένα και μόνο λογαριασμό υπέρμετρα οι πολίτες.
Ωστόσο, είτε φταίει η ΔΕΗ, είτε δεν υπήρξε η κατάλληλη και η έγκαιρη συνεννόηση με τον Δήμο Πατρέων, ας προσπεράσουμε την επιφάνεια και ας διεισδύσουμε βαθύτερα στην ουσία του προβλήματος, που δεν είναι στην προκειμένη περίπτωση η αλλαγή ενός πληροφοριακού συστήματος, αλλά οι παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που διαιωνίζονται εις βάρος του πολίτη.
Μια ζωή είναι ο πολίτης που πληρώνει το μάρμαρο για τις δυσλειτουργίες ενός κράτους του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του, αλλά αυτό δεν τον σέβεται καθώς τον θεωρεί δεδομένο.
Σήμερα είναι οι επιπρόσθετοι λογαριασμοί της ΔΕΗ, αύριο θα είναι κάτι άλλο που θα φέρει σε δυσχερή θέση μια κοινωνία που φορολογείται υπέρμετρα και δεν έχει ως επί το πλείστον τις ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες και την καλύτερη εξυπηρέτηση από μια δημόσια διοίκηση, από την οποία δεν λένε να φύγουν η γραφειοκρατία και η διαφθορά.
Κατά τα άλλα, μπορούμε να γράφουμε και να λέμε πολλά αυτές τις μέρες για τους πολίτες που σπεύδουν την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και να αντεπεξέλθουν (αν μπορούν) στις πάμπολλες φορολογικές υποχρεώσεις τους, προσβλέποντας και στην… εθιμική παράταση, ωστόσο ας μην παραβλέπουμε και τη δυσμενή οικονομική συγκυρία που διανύουμε.
Και, κυρίως, ας μην ξεχνάμε ότι για να σέβεται ο πολίτης και να υπηρετεί με συνέπεια το κράτος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι πρωτίστως να τον σέβεται και να τον υπηρετεί με αξιοπιστία κι αυτό.
Το γεγονός ότι η ΔΕΗ, πέραν μιας κατανόησης που κάλεσε το κοινό να επιδείξει για τους έκτακτους λογαριασμούς που απέστειλε, δεν αισθάνθηκε την υποχρέωση να ζητήσει και μια (αυτονόητη) συγνώμη, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [00:57:55]