Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 07:43      7°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Το μήνυμα των Δουνεικων: Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές

Το μήνυμα των Δουνεικων: Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές



Τυπικές είναι πλέον οι πιθανότητες να εγκριθεί η νότια Χάραξη για την Πατρών- Πύργου. Αυτό προκύπτει από το "μήνυμα των Δουνεικων" όπως το κωδικοποιεί η "Πελοπόννησος" αναλύντας στο χριστουγεννιάτικο φύλλο της τις "συνδηλώσεις" της επίσκεψης Σπίρτζη- Δέδε στον Πύργο και της εξαγγελίας της δημοπράτησης της νότιας προέκτασης της "Ολυμπίας", το πρώτο τμήμα της οποίας συνδέει Πύργο με Δουνέικα.
Οπως γράφει ο Π. Σακελλαρόπουλος στην "Π": Είναι εμφανές ότι η Πατρών - Πύργου είναι προτεραιότητα για την Κυβέρνηση και γι αυτό, με αρκετή βιασύνη και χωρίς σε τεχνικό επίπεδο να έχουν κλείσει όλες οι λεπτομέρειες, δόθηκε προχθές στη δημοσιότητα η πρώτη διακήρυξη για την εργολαβία Πύργος - Δουνέικα, προϋπολογισμού 67,2 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 8 χλμ. θα είναι νέα χάραξη, με ένα μικρό επιπλέον κόστος.
Το μήνυμα από τα Δουνέικα ήδη έχει φτάσει από προχθές το βράδυ και στην Πάτρα, όπου η Περιφέρεια αλλά και οι δύο Δήμοι (Πατρών και Δυτικής Αχαΐας) ετοιμάζουν το δικό τους σχέδιο διεκδίκησης της νότιας χάραξης του δρόμου από Μιντιλόγλι έως Κάτω Αχαΐα.
Αλλαγές στις μελέτες, που θα επιφέρουν δύο με τρία χρόνια καθυστέρηση στη δημοπράτηση του τελευταίου τμήματος της Πατρών - Πύργου, δεν είναι σε καμία περίπτωση δεκτές.
Προτάσεις όμως μπορεί να γίνουν με μικρό βέβαια περιθώριο χρόνου, καθώς ο χρόνος θα μετρά αντίστροφα: Κάθε 20 μέρες περίπου, όπως ανακοίνωσε προχθές ο κ. Σπίρτζης, θα βγαίνει στον αέρα και μια δημοπρασία, οπότε μέσα στον Μάιο θα κλείσει και ο φάκελος στο τελευταίο τμήμα της Πάτρας. Αν μέσα στην περίοδο Ιανουαρίου - Μαΐου δεν έχει βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση, το έργο προχωρά στην υφιστάμενη «ώριμη» χάραξη με συντελεσμένες ήδη τις απαλλοτριώσεις, στο ύψος της παλιάς χάραξης (Τσουκαλαίικα - Αλισσός).
Ο υπουργός και ο γγ Υποδομών Γ. Δέδες που τον συνόδευε στον Πύργο, έκαναν δεκτή την ένσταση πως -μαζί με το νέο σιδηρόδρομο- η Ν.Ε.Ο. θα τριχοτομήσει τη στενή (300 μέτρα) παραλιακή ζώνη από την Πάτρα μέχρι τη Δύμη, ζήτησε όμως συνεργασία για κοινά αποδεκτές άμεσες ενέργειες.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [07:43:54]