Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 16:26      9°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τα Γόμορρα ποτέ δεν θα τα βρούμε

Τα Γόμορρα ποτέ δεν θα τα βρούμε



Ουδείς έγινε ομοφυλόφιλος επειδή το κράτος στο οποίο ζει πρόβλεψε ωραία σύμφωνα συμβιώσεως. Τα σύμφωνα αυτά δεν θεσπίζονται για να ενθαρρύνουν την ομοφυλοφιλία αλλά για να διαχειριστούν ωρισμένα ουσιαστικά πρακτικά, νομικά και ηθικά ζητήματα που προκύπτουν όταν δύο άνθρωποι ζουν επί μακρόν μαζί, οικεία βουλήσει, και με σχέσεις αμφιμονοσήμαντες.
Δεν ανακάλυψαν την ομοφυλοφιλία τα σχεδιαζόμενα σύμφωνα ούτε την κατοχυρώνουν νομικά. Νομικά είναι κατοχυρωμένη εδώ και πολύ καιρό, δυνάμει των αρχών της αυτοδιάθεσης και της προστασίας του προσώπου, οι οποίες διέπουν και το ελληνικό δίκαιο. Σήμερα, η ομοφυλοφιλία είναι σχεδόν διακηρυγμένη, μάλλον είναι από πολλούς ομοφυλόφιλους διακηρυγμένη ανοιχτά και από κάποιους άλλους έμμεσα, χωρίς να κάνει κάποια εντύπωση ούτε το ένα ούτε το άλλο. Μάλλον εντύπωση κάνει πλέον, τουλάχιστον στις πιο φιλελεύθερες κοινότητες, το γεγονός ότι πολλοί επιμένουν να κρατούν την ομοφυλοφιλία τους μυστική ή και να την καταπιέζουν, φοβούμενοι μη σοκάρουν τα περιβάλλοντά τους ή επειδή δεν αντέχουν να διαχειριστούν οι ίδιοι αυτή τους την αλήθεια, όταν αυτή τους επιστραφεί μέσα από το φίλτρο των βλεμμάτων ή των συμπεριφορών των άλλων. ΄Η πάλι επειδή έμαθαν να θεωρούν οι ίδιοι αμαρτωλό τον εαυτό τους, ίσως και γι' αυτό κάποιοι ομοφυλόφιλοι περιφέρουν την σεξουαλική τους ιδιότητα με σκοπό να αυτοτιμωρηθούν γι' αυτήν, με αναξιοπρεπή εξωστρέφεια, χυδαιότητα, αλαζονεία, σαρκασμό, αναζητώντας τη διολίσθηση σε ποταπές καταστάσεις, κάτι που τους εμπλέκει σε δράματα, πολλές φορές αιματηρά.
Η επίκληση της αποδοκιμασίας σε βάρος της "παρά φύση" ερωτικής συμπεριφοράς όπως αυτή εισάγεται στις σελίδες της Παλαιάς Διαθήκης, απαιτεί θεολογική προπαίδεια. Την αφήνουμε στους ειδικούς, μετ' επιφυλάξεως. Υποθέταμε ότι η αντίστιξη της Νέας προς την Παλαιά Διαθήκη υπαινίσσεται σαφώς όχι απλώς μια νέα εποχή, αλλά μια νέα κατήχηση, σε ένα πνεύμα φιλαλληλίας και συγκατάβασης προς την ανθρώπινη φύση, κάτι που διαφοροποιεί την τιμωρητική διάθεση του Γιαχβέ των Ιουδαίων έναντι του λαού και του ανθρώπου. Αλλωστε, σε μέγιστο βαθμό, οι ιστορίες της Παλαιάς Διαθήκης είναι συμβολικές, εκεί κυρίως η πίστη είναι φόβος και δοκιμασία, ενώ στην Καινή Διαθήκη είναι απελευθέρωση. Εκεί ο Ιησούς μάλλον καταγγέλλει την υποκρισία και τη φιλαργυρία παρά άλλες αμαρτίες. Ο ίδιος δεν χρειάζεται τιμωρίες για να φτάσει στην υπέρβαση και τη θέωση, αλλά μια προσωπική προσευχή σε έναν κήπο. Τα Γόμορρα δεν είναι μια κατήχηση ορθής ερωτικής συμπεριφοράς, αλλά μια καταδίκη στην ερωτική κραιπάλη που διεξάγεται χωρίς καμία πνευματικότητα, αλλά με ζωώδη παρορμητισμό.
Οι θεολόγοι, βέβαια, αυτά τα ξέρουν καλύτερα. Ούτως ή άλλως, όταν θόρυβος γίγνεται, ναι μεν έρχονται στην εκκλησία πιο κοντά αυτοί που ήσαν δεδομένοι αλλά ίσως απομακρύνονται αυτοί που μπορεί να την χρειάζονται περισσότερο. Και να απομακρύνονται όχι από φόβο προς τον θεό, αλλά από φόβο προς τον πιστό, που γίνεται πολύ σκληρός όταν θυμώνει.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [16:26:08]