Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 07:23      0°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Προτιμότερο το κάτι από το τίποτα

Προτιμότερο το κάτι από το τίποτα



Πρώτο παράδειγμα. Προχθές ο Εμπορικός Σύλλογος ανακοίνωσε την λειτουργία του Open Mall Πάτρας. Ενα ανοικτό «πολυκατάστημα» στο κέντρο της πόλης, με την σύμπραξη 129 επιχειρήσεων.
«Αυτή είναι η δική μας απάντηση στα Malls (πολυκαταστήματα) των τειχών και των μεγάλων», λέει ο πρόεδρος του Συλλόγου Γιώργος Ρώρος.
Η ιδέα ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, ανήκει στον Θανάση Μανθόπουλο, πρώην γραμματέα του Συλλόγου και είναι μάλλον η πρώτη οργανωμένη προσπάθεια των εμπόρων του κέντρου να ξανακάνουν ελκυστική την τοπική αγορά και να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις τις μεγάλες εμπορικές αλυσίδες.
Καταστήματα, ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, συμπράττουν ώστε μέσα από συνεργατικές δράσεις (προσφορές, δώρα, εκδηλώσεις κ.ά.) να ζωηρέψουν την εμπορική κίνηση στην πόλη, λειτουργώντας ως ένα ενιαίο κέντρο και προβάλλοντας, πλέον, περισσότερα επιχειρήματα πέραν του τετριμμένου της εντοπιότητας των επιχειρήσεων.
Το σύνθημα του Open Mall Πάτρας «Την πόλη μου στηρίζω και κερδίζω» έχει ωραία ομοιοκαταληξία. Θα έχει και ωραίο αποτέλεσμα αν οι καταναλωτές κατανοήσουν ότι η στροφή ή η επιστροφή τους στις τοπικές επιχειρήσεις θα τους βγάλει πράγματι ωφελημένους.
Ο έμποροι γνωρίζουν καλύτερα απ' τον καθένα ότι η πελατεία χτίζεται και σταθεροποιείται πάνω στη συναλλακτική σχέση του αμοιβαίου οφέλους. Αν το Open Mall ενισχύσει αυτή τη σχέση, τότε το εγχείρημα θα έχει πετύχει τον σκοπό του. Και θα μας ξαναθυμίσει ότι η Πάτρα διαθέτει μια από τις φθηνότερες εμπορικές αγορές στη χώρα.
Δεύτερο παράδειγμα. Ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Νομού Αχαΐας, ο πρόεδρός του Γιώργος Κοτοπούλης, ο αντιπρόεδρος Σπύρος Στεργίου και ο γραμματέας Νίκος Αθανασόπουλος ετοιμάζονται ν' ανακοινώσουν την οργάνωση μεγάλης περιφερειακής κλαδικής έκθεσης εξοπλισμού και τροφοδοσίας ξενοδοχείων και καταστημάτων εστίασης και αναψυχής.
Η έκθεση θα φιλοξενηθεί τον προσεχή Απρίλιο στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, φιλοδοξώντας ν' αποτελέσει όχι ένα γεγονός με αμιγώς οικονομικό και εμπορικό ενδιαφέρον αλλά και με παράλληλες δράσεις που θα προσελκύσουν στην πόλη εκθέτες και επισκέπτες απ' όλη τη Δυτική Ελλάδα.
Δυο παραδείγματα, δυο πρωτοβουλίες που χρονικά συμπίπτουν ως προς την αναγγελία τους και που φυσικά η απόδοση τους μένει να μετρηθεί.
Και δυο κινήσεις που πάνε κόντρα στη μεμψιμοιρία, στην αδράνεια, στη γενική χαύνωση που σκορπά γύρω της η κρίση, στην εσωστρέφεια, στην ηττοπάθεια, στην άνευ προσπάθειας παράδοση.
Σήμερα η αγορά βουλιάζει. Η πίεση που ασκείται στους μικρούς και μεσαίους εμπόρους και επαγγελματίες είναι αβάσταχτη και για πρώτη φορά υπαρκτή και απειλητική. Μακριά απ' την άλλοτε χαριτωμένη και εθιμικώ τω τρόπω γκρίνια τους για την πάντα, ακόμα και τις καλές εποχές, μειούμενη εμπορική κίνηση.
Από το τίποτα, λοιπόν, το κάτι είναι πολύ καλύτερο. Και αν αυτό το κάτι οργανωθεί σωστά, απαντήσει σε ανάγκες και πείσει τους καταναλωτές, θα επαληθεύσει τον κανόνα που λέει ότι οι καλύτερες ιδέες γεννιούνται σε συνθήκες πίεσης.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [07:23:51]