Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 19:04      8°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ο πιο καλός ο ιστορικός

Ο πιο καλός ο ιστορικός



Η κυβέρνηση είχε δυσκολία στην ανεύρεση εκπαιδευτικών για τα μαθήματα στα σχολεία, φέτος. Θα μπορούσε να είχει εισάγει ΦΠΑ 23% και στη δημόσια εκπαίδευση, και να βγουν τα λεφτά από το περίσσευμα του έλληνα φορολογούμενου, που επιμένει να τεκνοποιεί σε μια χώρα η οποία δεν μπορεί να σηκώσει τις ανάγκες του πληθυσμού της, παρά μόνο σε εσπρέσο και καπουτσίνο.
Βλέπεις όμως, όχι μόνο κάνουμε παιδιά, αλλά θέλουμε και να τα σπουδάσουμε κιόλας. Εκεί έχει φτάσει η αναισχυντία μας.
Χρειάστηκε επομένως να επιστρατευθεί ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας και να κάνει τον εκπαιδευτικό. Ετσι, δίδαξε ότι δεν είναι καθαρή γενοκτονία ο διωγμός των Ποντίων από τα εδάφη της καταρρέουσας Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ηταν μάλλον εθνοκάθαρση. Για τον Πόντιο που κρέμασαν ανάποδα οι ομάδες των εκκαθαρίσεων δεν θα είχε και πολύ μεγάλη διαφορά η διάκριση, έχει όμως διαφορά αν θέλουμε να μιλάμε από επιστημονική, ηθική, νομική σκοπιά.
Αραγε, στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τι ισχύει; Γενοκτονία ή παιδομάζωμα; Τα παιδιά εξοντώνονται με τριετή υπερέκθεση σε δοκιμασίες, ενώ ταυτόχρονα τα μαζεύει η φροντιστηριακή εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή, οι μανάδες που ζουν αυτή την αγωνία όμοια που έζησε η Φλόρενς Νάιτινγκέιλ στο προσκεφάλι των ασθενών της νύχτες τους, μιμούνται τις μητέρες των αγωνιστών του Μεσολογγιού, όταν κουβάλαγαν ένα ελάχιστο προσφάι στα παλικάρια που μάχονταν στις πολεμίστρες νυχθημερόν.
Αυτά δεν τα διδάσκει ο Υπουργός της Παιδείας. Τα διδάσκει όμως η καθημερινότητα. Από τον Υπουργό της Παιδείας θα περίμενε κανείς τη δρομολόγηση μέτρων που θα εκλογίκευαν αυτό που αποκαλείται ελληνική εκπαίδευση. Αλλά προς το παρόν ο Υπουργός έχει μπλέξει με άλλη διδακτέα ύλη. Πολιτική προπαγάνδα, επικοινωνιακή συνθηματολογία, τώρα δε και ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Και πράγματι χρειάζεται να αφήσουμε τους ιστορικούς μας να διδάξουν την αρχαία και τη νεότερη ελληνική ιστορία σωστά στα σχολεία, αλλά τον ρόλο αυτόν τον έχουν αναλάβει υπουργοί, δημοσιογράφοι, βουλευτές, κήρυκες του διαδικτύου και ιεροκήρυκες, αλλά και πάλι αν έμπαινει ιστορικός σε αίθουσα σχολική, δεν θα του έδιναν και πολλή σημασία. Τα παιδιά έχουν διαβάσματα, τεστ, διαγωνίσματα, φροντιστήρια, δεν έχουν χρόνο να ασχολούνται με τη γνώση. Τι να την κάνουν τη γνώση, άλλωστε. Σε τι σου χρησιμεύει να ξέρεις τι έγινε στον Πόντο, στο κάτω κάτω; Κι αυτοί που ξέρουν, τι κέρδισαν; Καθηγητές της ιστορίας έγιναν και διαβάζουν ο ένας τα βιβλία του αλλουνού. Και να πεις ότι μας είπαν ποιόςθάφτηκε στηνμ Αμφίπολη. Δε βαριέσαι. Θα μας πει ο Φίλης.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [19:04:20]