Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 23:42      10°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Στην "ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ" το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο

Στην "ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ" το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο



Με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ ανατέθηκε στον όμιλο Στέγγου «Πόρτο Καρράς» το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο, με έκπτωση 36,7%.
Να σημειωθεί ότι η εργολαβία που είχε δημοπρατηθεί από τον περασμένο Μάρτιο, αντιμετώπισε καθυστερήσεις, καθώς αρχκά μειοδότρια είχε βγει η ιταλική κατασκευαστική εταιρεία Infrastruture IDG με έκπτωση 45% αλλά στην εξέταση των φακέλων «κόπηκε» λόγω έλλειψης κάποιων δικαιολογητικών.
Η σύμβαση πρόκειται τώρα να προωθηθεί για έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο και για κύρωση από την Βουλή, προκειμένου να υπογραφεί, όμως σύμφωνα με πληροφορίες οι ιταλοί προτίθενται να καταθέσουν προσφυγή στην δικαιοσύνη καθώς θεωρούν ότι «κόπηκαν» χωρίς σοβαρό λόγο.
Συγκεκριμένα η εταιρεία δεν κατέθεσε σφραγίδα ασφαλιστικής ενημερότητας αλλά ηλεκτρονικό αντίγραφο, ενώ διατείνεται ότι μόλις προ ολίγων εβδομάδων, συμμετείχε σε ανάλογο διαγωνισμό στην Αλβανία, σε έργο χρηματοδοτούμενο από ευρωπαϊκά κονδύλια, χωρίς να αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα.
Για τον σκοπό αυτόν, η εταιρεία φέρεται διατεθειμένη να προσφύγει στη Δικαιοσύνη ενάντια στη απόφαση του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ και να κάνει καταγγελία προς τις αρμόδιες ευρωπαϊκές επιτροπές.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 214 εκ. ευρώ (με ΦΠΑ) και το χρονοδιάγραμμά του έχει προσδιοριστεί σε 36 μήνες και αν δεν αντιμετωπίσει νέες καθυστερήσεις θα πρέπει να παραδοθεί στα τέλη του 2019.
Η εργολαβία αφορά την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο, μήκους 10,5 χλμ και θα χρηματοδοτηθεί από τη Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» 2014-2020 στο πλαίσιο της 5ης Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020. Επίσης περιλαμβάνει και λοιπές εργασίες στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος το οποίο βρίσκεται ήδη σε φάση κατασκευής.
Με την ολοκλήρωση αυτής της εργολαβίας, θα υπολείπεται και η δημοπράτηση του τμήματος Ρίο-λιμάνι Πάτρας, το οποίο προς το παρόν δεν έχει ολοκληρωμένες μελέτες, ενώ χρηματοδοτικά αναμένεται να καλυφθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [23:42:16]