Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 02:42      4°-13° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Volkswagen: «Χρυσώνουν» τον Βίντερκορν μετά το σκάνδαλο

Volkswagen: «Χρυσώνουν» τον Βίντερκορν μετά το σκάνδαλο



Πλουσιότερος κατά τουλάχιστον 32 εκατ. δολάρια θα φύγει από τη Volkswagen ο Μάρτιν Βίντερκορν, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας που υπέβαλε την παραίτησή του μετά το σκάνδαλο με το λογισμικό παραποίησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων.
Ο συνταξιοδοτικό που έχει συγκεντρώσει ο πρώην CEO της Volkswagen φτάνει στα 32 εκατομμύρια δολάρια και μετά την παραίτησή του μπορεί να πάρει πολλά εκατομμύρια περισσότερα ως αποζημίωση.
Το ύψος της αποζημίωσής του θα κριθεί ανάλογα με το πως θα αξιολογήσει την αποχώρησή του το εποπτικό συμβούλιο της εταιρίας, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg.
Μετά τη χθεσινή (23/09/2015) αποκάλυψη του Βίντερκορν ότι είχε ζητήσει από το συμβούλιο να τερματίσει τη θητεία του, ο εκπρόσωπος της εταιρίας Κλάους-Πέτερ Τίεμαν αρνήθηκε να σχολιάσει πόσα χρήματα αναμένεται να πάρει ο αποχωρήσας διευθύνων σύμβουλος. Η τελευταία ετήσια έκθεση της εταιρίας εξηγεί πώς ο Βίντερκορν, επικεφαλής της Volkswagen από το 2007, θα μπορούσε θεωρητικά να πάρει δύο σημαντικά πακέτα.
Το συνταξιοδοτικό πακέτο του 68χρονου Βίντερκορν έφθασε στο τέλος του 2014 τα 28,6 εκατ. ευρώ (32 εκατ. δολάρια). Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ο Βίντερκορν μπορεί επίσης να πάρει αποζημίωση ίση με τις αποδοχές δύο ετών.
Πέρυσι, ο Βίντερκορν ήταν ο δεύτερος υψηλότερα αμειβόμενος διευθύνων σύμβουλος στη Γερμανία, με συνολικές αποδοχές 16,6 εκατ. ευρώ.
Οπως εξηγεί το Bloomberg, το πακέτο αποζημίωσης δίνεται εφόσον το εποπτικό συμβούλιο τερματίσει νωρίτερα το συμβόλαιό του. Εάν, ωστόσο, το συμβούλιο τερματίσει νωρίτερα τη θητεία του από υπαιτιότητα του ιδίου του διευθύνοντος συμβούλου, τότε η αποζημίωση χάνεται.
Στην χθεσινή ανακοίνωση ο Βίντερκορν δήλωσε ότι «σοκαρίστηκε» από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και ιδίως από την αποκάλυψη ότι ήταν δυνατή μια τέτοια κακοδιαχείριση σε τόσο μαζική κλίμακα από την εταιρεία.
«Ως διευθύνων σύμβουλος αποδέχομαι την ευθύνη για τις παρατυπίες που βρέθηκαν στους κινητήρες ντίζελ και ζήτησα από το εποπτικό συμβούλιο να συμφωνήσει στον τερματισμό της θητείας μου ως διευθύνοντος συμβούλου», είπε. «Αυτό το κάνω προς το συμφέρον της εταιρίας, αν και δεν γνωρίζω κάποια επιλήξιμη πράξη εκ μέρους μου».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [02:42:36]