Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 12:16      4°-13° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Για το «κενό» του ίδιου του σχολείου θα μιλήσουμε;

Για το «κενό» του ίδιου του σχολείου θα μιλήσουμε;



ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ πολλά, και ευλόγως, για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία. Αποδίδεται το πρόβλημα στη δημοσιονομική αδυναμία, που σαφώς και έχει τον ρόλο της. Αλλά αυτή την ιστορία τη θυμόμαστε πανομοιότυπη να επαναλαμβάνεται σχεδόν κάθε χρόνο, σε μικρότερη ή μεγαλύτερη ένταση. Είναι σαφές ότι καίρια παράμετρος είναι η οργανωτική επάρκεια. Οταν υπάρχει προγραμματισμός και σπουδή από τα διοικητικά στελέχη, και όχι απλοί «χαιρετισμοί» στους αγιασμούς από την πολιτική ηγεσία, όλο και κάτι καλύτερο πετυχαίνουμε. Οχι μόνο στο επίπεδο του σχεδιασμού, αλλά και στον τομέα της έξωθεν καλής μαρτυρίας του κράτους και του εκπαιδευτικού συστήματος.
Ο ΘΟΡΥΒΟΣ θα απορροφηθεί. Και δεν θα γίνει η συζήτηση που κυρίως έπρεπε να γίνεται: Υπήρξε καμία αναβάθμιση του ρόλου του σχολείου στη μορφωτική διαδικασία στην οποία υποβάλλεται ο Ελληνας μαθητής; Ζήσαμε την -έστω και ατροφική- εμπειρία μιας αριστερής κυβέρνησης, η οποία ξεδίπλωσε κάποιες εμμονές και εντοπισμένες στοχεύσεις, στον τομέα της αριστείας κυρίως, και τίποτε άλλο. Δεν είδαμε πρόγραμμα, δεν είδαμε όραμα, δεν είδαμε προθέσεις.
ΚΑΙ ξαναρχίζει μια χρονιά πάνω στα ίχνη των προηγουμένων, με τη γνωστή κεκτημένη ταχύτητα. Πολύ φροντιστήριο, χλωμές «μετοχές» για το σχολείο και τον καθηγητή, δραματοποιημένη, υπεραγχωτική, υπεκυρίαρχη και δραχμοβόρα κλίση ολόκληρου του συστήματος στον μαραθώνιο της εισαγωγής στα πανεπιστήμια.
ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ. Και αήττητα. Να τα σκεπάζει και να τα παραμερίζει η προεκλογική περίοδος. Πολιτεία και κοινωνία, πολιτικός κόσμος και εκπαιδευτική κοινότητα δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω στους νέους μας.
ΑΛΛΑ όλοι μιλάμε για μεταρρρυθμίσεις. Λέμε, δηλαδή, ότι θα ήταν καλό να κάναμε μεταρρυθμίσεις. Και μένουμε εκεί.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [12:16:03]