Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 01:17      4°-14° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ζάιμπελ:«Η τέχνη είναι ταυτόσημη με την κρίση»

Ζάιμπελ:«Η τέχνη είναι ταυτόσημη με την κρίση»



Παραθέτοντας μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση και διατηρώντας παράλληλα χαμηλούς τόνους, ο νέος διευθυντής του Εργαστηρίου Λυρικού Θεάτρου Μίχαελ Ζάιμπελ, μεγαλωμένος στη Γερμανία και με τεράστια καλλιτεχνική εμπειρία σε Ελλάδα και εξωτερικό, είναι φέτος ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» του θεάτρου. Ο σχεδιασμός του για το Opera Studio Πάτρας αλλά και το αισθητήριό του για την τέχνη, μαρτυρούν ακριβώς αυτό.
«Το όραμα, το οποίο ωθεί τη λειτουργία και ανάπτυξη του OSΠ, είναι η δημιουργία μίας νέας αντίληψης για την όπερα στην Ελλάδα. Αυτή η νέα αντίληψη θα αποτελέσει ένα μελλοντικό μοντέλο για το μουσικό θέατρο του 21ου αιώνα στην Ελλάδα» όπως αναφέρει σε σχετική πρόταση ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Εργαστηρίου Λυρικού θεάτρου του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Μίχαελ Ζάιμπελ. Σε σχετική συνομιλία μας, διαπιστώνουμε πως ο κ. Ζάιμπελ προτιμά να «ερευνήσει πρώτα και ύστερα να πράξει» όπως μας λέει. «Ξεκινάμε πάλι από την αρχή ουσιαστικά. Θα γίνουν κάποιες οντισιόν, θα ενημερωθώ για τις εξελίξεις έως τώρα και βάσει αυτών, θα προχωρήσω. Για να δούμε πού μπορεί να πάει. Το σημαντικό είναι ότι αυτό το Εργαστήριο υπάρχει! Διαφορετικά, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση» σχολιάζει.

Ο ίδιος προτείνει μια σειρά σχεδίων για το Opera Studio Πάτρας, δίδοντας εξαιρετική έμφαση στην ανάπτυξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και τις μελλοντικές συνεργασίες με τη Λυρική Σκηνή της Αθήνας και αντίστοιχα στούντιο της Ευρώπης. Ο κ. Ζάιμπελ, διαδεχόμενος τον Χαρ. Γωγιό, δείχνει να συνεχίζει το έργο του Εργαστηρίου, θεμελιώνοντας τις βάσεις για μια δραστηριότητα που κρίνεται αναγκαίο (και δυνατό) να εξελιχθεί. Ο κ. Ζάιμπελ, αφού αναφέρει διεξοδικά το σύνολο μαθημάτων και διεργασιών που πρέπει να πραγματοποιηθούν προς όφελος των σπουδαστών, επισημαίνει τις έννοιες-κλειδιά που εφόσον υιοθετηθούν μπορούν να οδηγήσουν τους νέους λυρικούς τραγουδιστές στην επιτυχία. «Στόχος του OSΠ είναι η δημιουργία ''αδόντων υποκριτών'', οι οποίοι όντας σε θέση να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες του μουσικού θεάτρου θα εξασφαλίσουν επαγγελματική επιτυχία και καταξίωση. Το OSΠ αποτελεί, λοιπόν, μία πλατφόρμα για τραγουδιστές και τραγουδίστριες της όπερας και εν γένει του μουσικού θεάτρου στο ξεκίνημα της καριέρας τους» όπως περιγράφει.

O κ. Ζάιμπελ πιστεύει ακράδαντα πως η τέχνη, ιδίως σε καιρούς ύφεσης, είναι ανάγκη να ανθίσει καθ' ότι είναι «ταυτόσημη με την κρίση» όπως χαρακτηριστικά λέει. «Αυτή συγκεκριμένα την εποχή, έχουμε ανάγκη να εμπνευστούμε!» σημειώνει. Σε μία πόλη με παράδοση στο είδος, ο Μίχαελ Ζάιμπελ δείχνει παραπάνω από πρόθυμος και παραπάνω από ικανός να οικοδομήσει το μέλλον ενός φωτεινού εργαστηρίου, που θα δώσει πνοή ζωής στον πολιτισμό της πόλης και θα ενισχύσει την -ήδη ισχυρή- ανάγκη για έκφραση στο καλλιτεχνικό επίπεδο που της αρμόζει.

Tης Ευτυχίας Μεσίσκλη






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [01:17:36]