Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 23:51      10°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλων

Σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλων



To υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δημοσιοποίησε νομοσχέδιο για το Σύμφωνο Συμβίωσης με το οποίο προτίθεται να επεκτείνει την ισχύουσα ρύθμιση και στα λεγόμενα: «Ομόφυλα ζευγάρια».
Πάνω σ' αυτό το νομοσχέδιο θα επιθυμούσα να σημειώσω τα ακόλουθα: Ο θεσμός του γάμου σύμφωνα με τον ορισμό του νομομαθούς Ρωμαίου Μοδεστίνου αποτελεί: «Ανδρός και γυναικός συνάφεια και συγκλήρωση του βίου διά παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία».
Στο νομοσχέδιο, ο θεσμός του γάμου αντιμετωπίζεται θεσμικά και μόνο ως δικαιοπρακτική ενέργεια που ρυθμίζει τη σχέση των μερών και απομυστηριοποιείται πλήρως.
Εμφανέστατη είναι η προσπάθεια να υποκατασταθεί ο θεσμός του γάμου με νομικές προβλέψεις που αντιμετωπίζουν την κακοδαιμονία του ισχύοντος νομικού πλαισίου για το σύμφωνο συμβίωσης ετερόφυλων που έχει μεταβάλει το τιμιότατο ανθρώπινο πρόσωπο σε χρηστικό αντικείμενο.
Δυστυχώς την πρωτοτυπία του νομοσχεδίου είχε εμπνευστεί ο Νέρων, που κατά τον ιστορικό Κάσσιο Δίωνα, συνήψε επίσημη ομοφυλοφιλική σχέση με δύο Ελληνες απελεύθερους. Τον «ανδρώδη» Πυθαγόρα και τον «γυναικώδη» Σπόρο, τον οποίο κατέστησε εκτομία και τον ονόμασε Σαββίνα!
Το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο, αποτελεί συνέχεια του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, με τον οποίο επιχειρείται να θεσμοθετηθεί και «έτερος» γενετήσιος προσανατολισμός στην ανθρώπινη φύση.
Μ' αυτή την πράξη ολοκληρώνεται θεσμικά από την ελληνική έννομη τάξη η ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και απενοχοποιείται η παράχρηση των σωματικών οργάνων του ανθρωπίνου σώματος.
Η φυσιολογία του ανθρωπίνου σώματος δεν εξαρτάται από ιδεοληψίες, αλλά από τη νομοτέλεια του δημιουργού γι' αυτό και οι επιπτώσεις από την παράχρηση είναι άμεσες και τραγικές που οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού, οι οποίες αυξάνουν τα κέρδη των μεγάλων εταιρειών φαρμάκων.
Αλλά ας δούμε τι αντιπαραθέτει σαν αντίλογο στα παραπάνω, ένας που δηλώνει επωνύμως την ιδιαιτερότητά του. Τη δήλωση παραθέτω όπως ακριβώς την καταχώρισε σαν παρατήρηση στην ανάρτησή μου στο Φ.Β:
«Αρχικά, σας αναφέρω ότι είμαι ο ίδιος ομοφυλόφιλος και παλιότερο ζωντανό μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ως πιστός.
Γράφετε: ''Ο θεσμός του Γάμου κατά τον ορισμό του Ρωμαίου νομομαθούς Μοδεστίνου είναι ''ανδρός και γυναικός συνάφεια και συγκλήρωση του βίου διά παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία'', δεν αντιλέγω ότι και η ίδια η φύση μέσω της ανατομίας φανερώνει ότι η ένωση ανδρός και γυναικός είναι η κατεξοχήν φυσιολογική.
Ο παραπάνω θεσμός αναφέρεται στην ιερότητα του γάμου. Ωστόσο, αυτός ο θεσμός, ο γάμος, έχει παρεξηγηθεί αρκετά. Σκοπός του γάμου είναι η θέωση και μόνο. Δηλαδή επιλέγεις ένα άτομο, επειδή θεωρείς ότι αυτό μπορεί να σε βοηθήσει στο να αγιαστείς και να ενωθείς με τον Θεό. Σχεδόν όλα τα ζευγάρια παντρεύονται για άλλους λόγους, π.χ για αποκατάσταση, για χάρη των γονιών ή γιατί έτσι θέλει το έθιμο. Κατά τη γνώμη μου ο γάμος τους δεν αρέσει και τόσο στον Θεό, γιατί τα κίνητρά τους δεν είναι εκ του Θεού αλλά εκ του διαβόλου (και του εγωισμού τους φυσικά). Ετσι, αγιάζεται η πορνεία!
Γι ' αυτό πιστεύω ότι ένας πολιτικός γάμος μπορεί να είναι πιο αμαρτωλός, αλλά είναι και ειλικρινέστερος στα μάτια του Θεού.
Οσον αφορά το ομοφυλοφιλικό θέμα: Θεωρώ ότι οι ομοφυλόφιλοι καλό είναι να έχουν τα ίδια δικαιώματα όχι γιατί είναι ομοφυλόφιλοι, αλλά επειδή είναι επίσης άνθρωποι. Δυστυχώς, οι κυβερνήσεις προβάλλουν την ομοφυλοφιλία ως ένα μέσο απόκτησης δικαιωμάτων κι αυτό το κάνει πολύ ύποπτο.
Παρά φύση σχέσεις κάνουν και τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ο μόνος λόγος απόρριψης κάποιου ανθρώπου. Θα δείτε ότι οι άνθρωποι μας απορρίπτουν όχι μόνο γιατί μπορεί να έχουμε διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό αλλά και γιατί μπορεί να έχουμε διαφορετικό κοινωνικό, οικονομικό, πολιτιστικό κ.τ.λ. προσανατολισμό. Είναι λες και οι άνθρωποι κάνουν αγέλες. Στις αγέλες ανήκουν πάντα ομοειδείς οργανισμοί.
Μιας και η ανάρτησή σας αναφέρεται και στη θρησκεία μας, ξέρω ότι ο Χριστός αποδοκιμάζει και την ομοφυλοφιλία (και γενικά όλες τις παρά φύση σχέσεις ακόμα κι ανάμεσα στα αντίθετα φύλα) αλλά και την ομοφοβία, η οποία φανερώνει κατάκριση κι άρα εγωισμό.
Θεωρώ την απαίτηση ορισμένων ομοφυλόφιλων να γίνει αποδεκτή η πράξη τους δικτατορική. Αν κάποιος δεν τη δέχεται, έχει το δικαίωμα να έχει την άποψή του.
Πολλοί ετεροφυλόφιλοι ισχυρίζονται ότι αποδοκιμάζουν τους ομοφυλόφιλους, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουν αστεία με το να ντύνονται γυναίκες ή με το να παριστάνουν τους ομοφυλόφιλους.
Υποτίθεται ότι αν θεωρείς κάτι κακό, δεν το κάνει καν ούτε για πλάκα. Σας πληροφορώ ότι ως ομοφυλόφιλος που είμαι ενοχλούμαι να βλέπω τέτοια φαινόμενα, τα οποία συνάντησα σε μεγάλο βαθμό σε ένα (βυσματικό) στρατόπεδο που υπηρέτησα.
Είναι γνωστό ότι οι Χρυσαυγίτες επίσης μισούν τους γκέι. Εστω όμως ότι κατάφερναν να καθαρίσουν τον πλανήτη από όλους αυτούς τους οποίους μισούν όπως τους γκέι.
Πάω στοίχημα ότι τότε θα άρχιζαν να φαγώνονται και να σκοτώνονται μεταξύ τους. Δεν φταίει ίσως και τόσο η ύπαρξη της ομοφυλοφιλίας, αλλά το ότι κάποιος έχει την τάση να απορρίπτει, να μισεί ή και να σκοτώνει και να χρησιμοποιεί την ομοφυλοφιλία ως δικαιολογία, για να νομιμοποιήσει το μίσος του».




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [23:51:11]