Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 13:11      0°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ζητείται Δημιουργική Σαφήνεια

Ζητείται Δημιουργική Σαφήνεια



Νομίζω ότι ο «κόμπος πια έχει φτάσει στο χτένι»!
Η συνεδρία της Κυριακής για τα «Μεγάλα Έργα Υποδομών - Μεταφορές», δεν μπορεί να είναι άλλη μια γλυκανάλατη παράθεση, σαν έκθεση ιδεών, του τι θέλουμε, τι προσπαθούμε να ολοκληρώσουμε και ποτέ δεν το πετυχαίνουμε τουλάχιστον στον χρόνο και με το κόστος που αρμόζει.
Εμείς, ως Πατρινοί, ως εκπρόσωποι Φορέων - Χρηστών πρέπει να ζητήσουμε εξηγήσεις, πρέπει να αναδείξουμε τι και ποιός φταίει που η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δεν έχει ολοκληρώσει τις βασικές υποδομές μεταφορών σχεδόν 35 χρόνια μετά την ένταξή μας στην Ε.Ε., που παρά τις εκατοντάδες δις των «Πλαισίων Στήριξης» έργα που φαίνονταν ουτοπικά όταν συζητήθηκαν (όπως ο Ε65) ή ανώριμα οικονομικά και γενικά λιγότερα προωθημένα («Εγνατία», «Μορέας», «Ιόνια» Οδοί), έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή θα ολοκληρωθούν πριν την «Ολυμπία Οδό» με την μορφή που θα είχε βάσει της αρχικής συμβασιοποίησης, δηλαδή ως την Τσακώνα!
Και ενώ παρακαλούμε για ένταξη - επανένταξη - σχεδιασμό ή ολοκλήρωση έργων βασικών υποδομών (Εμπορικό Λιμάνι, Φυσικό Αέριο, Πάτρα - Πύργο, Φράγμα Πείρο, Τραίνο στο Λιμάνι…) τα οποία οι άλλες «προνομιούχες περιοχές» έχουν ήδη ολοκληρώσει, νέα έργα ασύλληπτης προτεραιότητας σχεδιασμού (υποθαλάσσια σύνδεση Σαλαμίνας, παράκαμψη Αττικής, νέα σύνδεση Λευκάδας κ.ά.) εμφανίζονται διεκδικητικά και να πω με επιτυχία;
Ως παραγωγικοί Φορείς που εξαρτόμαστε από τα ολοκληρωμένα δίκτυα μεταφορών και στα πλαίσια της πρόσφατης πρότασης επικαιροποίησης του σχεδιασμού μεταφορικών υποδομών που έχει προτείνει το ΤΕΕ/ΤΔΕ, θα πρέπει να αναζητήσουμε «τις πταίει» ;
Οι «κακές επιχειρήσεις» / εργολάβοι;
Οι «ανίκανοι πολιτικοί»;
Η «ανώριμη κοινωνία των πολιτών»;
Το χωροταξικό - νομοθετικό - γραφειοκρατικό πλαίσιο;
Οι «εξωτερικοί δανειστές» και τα «εσωτερικά μονοπώλια»;
Νομίζω ότι η σύνθεση της Συνεδρίας μας δίνει τη δυνατότητα να διευκρινίσουμε τον χτεσινό σχεδιασμό, την τωρινή υλοποιήσιμη πραγματικότητα, την στρατηγική του αύριο.
Εμείς, οι Παραγωγικοί Φορείς - Χρήστες θα ρωτήσουμε και ελπίζω ότι θα πάρουμε ως απάντηση τις απλές - ουσιαστικές εξηγήσεις που αρμόζουν σε μία Πόλη και μια περιοχή που 100 χρόνια πριν είχε «συνδυασμένες μεταφορές» εστιασμένες στο Εμπορικό της Λιμάνι, όπου έφταναν το Τραίνο, το Τραμ, τα Υδροπλάνα και τα Λεωφορεία, ενώ τώρα, τρέχοντας πίσω από την επιθυμία της ολοκλήρωσης των έργων, αποδέχεται ότι της σερβίρουν και δεν έχει το σθένος να θέσει στο τραπέζι το «εύλογο κόστος» χρήσης των μεταφορικών υποδομών ή την ύπαρξη εναλλακτικών - ανταγωνιστικών μεταφορικών δυνατοτήτων (δρόμοι εναντίον Τραίνων, Πλοίων…) ή εναλλακτικές ενεργειακές και επικοινωνιακές επιλογές ή ότι άλλο…
Ραντεβού λοιπόν «το πρωί της Κυριακής».



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [13:11:04]