Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 19:19      4°-14° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


ΕΡΓΟΣΕ: Αισιόδοξη η διοίκηση για επανεκκίνηση των έργων στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος

ΕΡΓΟΣΕ: Αισιόδοξη η διοίκηση για επανεκκίνηση των έργων στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος



Αισιόδοξη είναι η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ότι από την επόμενη εβδομάδα θα «πάρει και πάλι μπροστά» το έργο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου - Πατρών, στο τμήμα της εν εξελίξει εργολαβίας Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος.
Η «Π» συνομίλησε χθες με τον εντεταλμένο σύμβουλο στο ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ Μιχάλη Βαρελά, ο οποίος επιβεβαίωσε πλήρως το χθεσινό δημοσίευμα της «Π» σύμφωνα με το οποίο εδώ και αρκετές μέρες έχει «παγώσει» η εργολαβία, καθώς η ανάδοχος εταιρεία απαιτεί τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί για τη διάνοιξη της διπλής σήραγγας μήκους 4,4 χλμ. στην Παναγοπούλα.
Η διακοπή του έργου στο συγκεκριμένο τμήμα της εργολαβίας έχει γίνει εδώ και λίγες μέρες ενώ, την περασμένη Παρασκευή, ενημερώθηκαν και οι εργαζόμενοι ότι τουλάχιστο για τις επόμενες 15 ημέρες -μέχρι τις 12 του μήνα- δεν θα εργαστούν.
ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
«Είμαι αισιόδοξος ότι από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας (σ.σ. μετά τις 7 Ιουνίου) το έργο θα ξεκινήσει και πάλι, παρά τα όποια προβλήματα υπάρχουν. Η ΕΡΓΟΣΕ όπως είναι γνωστό βρίσκεται σε διαδικασία για την τοποθέτηση της νέας διοίκησης αλλά από την πλευρά μου, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων αλλά και εντολών που έχω, θα κάνω προσπάθεια να συνεχιστεί κανονικά η εκταμίευση των χρημάτων και ελπίζω ότι θα υπάρξει αποτέλεσμα», αναφέρει σήμερα στην «Π» ο εντεταλμένος σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ.
ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΑ
«Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να μιλάμε για διακοπή του έργου, παρά μόνο για συνέχισή του, γι' αυτό και ήδη υπάρχουν επαφές με τον ανάδοχο προκειμένου να συνεχίσει κανονικά, ιδιαίτερα η σήραγγα της Παναγοπούλας που είναι ένα κρίσιμο σημείο του. Οι μηχανικοί μας δεν έχουν φύγει ούτε μια μέρα από εκεί, σε τεχνικό επίπεδο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και σε διαχειριστικό - οικονομικό επίπεδο τα όποια προβλήματα θα λυθούν και θα συνεχίσουμε κανονικά» συνεχίζει ο κ. Βαρελάς.
Σύμφωνα πάντως με τον κ. Βαρελά, η υπηρεσία πρέπει άμεσα να αποκτήσει νέα διοίκηση αλλά και να ενισχυθεί με προσωπικό, εφόσον είναι ήδη αποφασισμένο και μελετημένο, ότι ο νέος σιδηρόδρομος πρέπει να φτάσει έως και την Πάτρα.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ
Οπως είναι γνωστό, επίκειται η εγκατάσταση του εργολάβου στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο που είναι η ιταλική εταιρεία GD Infrastutture. Η νέα εργολαβία προβλέπεται να κάνει όλες τις εργασίες για τη νέα διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή ενώ στο πλαίσιο της παλαιάς εργολαβίας, θα προχωρήσει η διαδικασία ολοκλήρωσης των επτά νέων σιδηροδρομικών σταθμών μέχρι και τον Αγιο Βασίλειο.
Παράλληλα προχωρούν και οι συμπληρωματικές εργασίες στο τμήμα μήκους 70 χιλιομέτρων από Κιάτο έως Ροδοδάφνη για την εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης μέχρι και το Αίγιο που χρηματοδοτούνται μέσω ΕΣΠΑ.
Το τμήμα από Ρίο προς Μποζαΐτικα και από Μποζαΐτικα προς Πάτρα - Αγιο Ανδρέα - Νέο Λιμάνι μαζί με τις όποιες εργασίες από τις υπόλοιπες εργολαβίες δεν έχουν ολοκληρωθεί, θα ενταχθούν στο ΣΠΕΠ 2014-2025.
ΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑ
Σημαντικό για την εξέλιξη του έργου θεωρεί η ΕΡΓΟΣΕ την πρόσφατη συμφωνία με την Ολυμπία Οδό, προκειμένου να αναλάβει η εργολαβία της ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών, την ολοκλήρωση των υποδομών στα σημεία διεπαφής των δύο έργων όπως π.χ. στο εργοτάξιο των Καμαρών.
Τέλος, όσον αφορά τη μελέτη του έργου στην Πάτρα, η ΕΡΓΟΣΕ δηλώνει ότι είναι προετοιμασμένη σε μελετητικό επίπεδο και έχει καλή συνεργασία με τον Δήμο Πατρέων.
ΠΑΝΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [19:19:14]